neděle 2. října 2016

Slovenská galerie moderního umění Danubiana - nejromantičtější místo Bratislavy


Při svém výletě do Bratislavy jsem zjistila, že v bratislavské galerii je expozice mého oblíbeného malíře Joana Mirá. Neváhala jsem ani minutu a naplánovala jsem si sem cestu. Nicméně nečekala jsem, že se pojedu podívat na jedno z nejkrásnějších míst, na kterých jsem vůbec kdy byla. Taková krása, která se otevřela, mi vehnala dokonce do očí slzy dojetím.






Galerie leží na malém ostrůvku uprostřed Dunaje. Byla postavena holandským architektem a je poměrně mladá.

Zde jsou pohledy z venku:











Uvnitř galerie:

Slovenští moderní umělci:




Interiéry galerie, ze kterých je vidět Dunaj.





 Expozice Miro je věnována skupině Cobra, do kterých patří právě i můj oblíbený malíř a sochař.








pohled z terasy




Žádné komentáře:

Okomentovat