neděle 9. října 2016

Poslední letní outfit: na terase


Tento týden jsem se nejspíš naposledy oblékla do letního oblečení. Nějak mi bavilo fotit na terase, proto jsem udělala ještě pár fotek. Když totiž budu prohlížet v zimních měsících tento blog, což často dělám, určitě si na krásné léto vzpomenu. 

Jak jsem jezdila na skutru, jak jsem si užívala teras, snídala venku, večeřela venku, motala se ovíněná s kamarádkou z letních mejdanů, navštěvovala festivaly, koupala se v moři a v alpských jezerech, projezdila na kole 500 km, projela Berounku, rozbrečela se nad Mirem v bratislavské Danubianě a čekala na vítr na jachtě v Chorvatsku.

Měla jsem naprosto skvělé léto a doufám, že takových bude více.







Boty Converse, šaty Lidl :), kabelka Louis Vuitton neverfull MM, klobouk Pimkie, náhrdelník z Century 21 z USA, víno - vinařství Bíza - Muller Turgau :)





Žádné komentáře:

Okomentovat