úterý 4. října 2016

Party: Angus farma Soběsuky a soutěž v míchání tataráku

Letos jsem opět měla tu možnost navštívit degustační akci v krásném, vesnickém prostředí rodinné angusfarmy Soběsuky, kde se také nachází jedna z nejoblíbenějších restaurací na steaky v západních Čechách, která je vyhlášená po celé Plzni. Již dlouho jsem se chystala toto místo navštívit a byla jsem ráda, že se mi to povedlo zrovna při takové příležitosti, jako byla tato soutěž.



Akce se odehrávala ve stodole, která byla opravdu vkusně vyzdobená do vesnického stylu, který mi připomínal Provence. Jelikož byl večírek tématický, dress code byl námořnický styl. Postupně přicházeli členové poroty, kteří měli na starost hodnocení tataráků a výběr vítězného mixu. Jednalo se hlavně o známé šéfkuchaře zvučných restaurací.




Ve tři hodiny se začali scházet námořníci a piráti, začal se míchat první tatarák, který měl 13 kg a rozdělil se mezi všechny návštěvníky.  Měla bych ale hlavně připomenout to, že veškeré maso, které se zde konzumuje, pochází z vlastního chovu hovězího plemene Angus. Restaurace má totiž vlastní stádo, které chová, proto jsou steaky tolik vyhlášené.




Program byl naprosto perfektní – ochutnávky zmrzliny Kolombína, degustace suchých francouzských vín, neskutečný bohatý gurmánský raut, na kterém jsme mohly s kamarádkou ochutnat několik druhů tataráků a mnoho soutěží a doprovodného programu. 


Já jsem ochutnala tatarák z pstruha lososovitého, lanýžový tatarák, vítězný tatarák z roku 2015 a dalších x druhů. Mne zaujal tatarák roku 2015 a z pstruha lososovitého.

Co mi také překvapilo je to, že nás poctil návštěvou kníže Schwarzenberg, který chodí do této restaurace rád a zrovna projížděl kolem. Jelikož v ten den měli bohužel restauraci zavřenou kvůli této akci, kníže se stejně zastavil, aby prokázal majitelům svojí přízeň a dokonce se chvíli zdržel a popřál nám všem příjemnou zábavu. Byl skvělý a vtipný, naživo je rozhodně sympatičtější, než v médiích.


Na konci večera jsme si vysoutěžily s kamarádkou nafukovací kruhy přímo od majitele, příjemně popovídali s několika účastníky, majiteli, sympatickou dcerou majitelů s přítelem a ostatními.
Odjížděly jsme s perfektní náladou, v autě jsme si celou cestu zpívaly a byly jsme rády, že jsme neuvěřitelně skvěle prožily sobotu.


Děkujeme Angus farm Soběsuky za famózní jídlo a skvělou zábavu!


Žádné komentáře:

Okomentovat