úterý 11. října 2016

New in - Nákupy srpen + září 2016

Pořád přemýšlím, co do srpnových nákupů mám asi dát, proto spojím i nákupy zářijové :) Jak jste si všimli počtem článků, hlavně jsme cestovali a užívali si léto naplno. Byla jsem v Oděsse, na vodě, na Mácháči, v Alpách, v Chorvatsku...takže na nákupy nebyl moc čas. Nicmene něco sem přeci jen dám:


Iphone 6s. Rosegold.

Asi si budete klepat na čelo, ale ke koupi nového telefonu mi dokopalo až to, že mi jednoho dne přestali jít pokémoni z nedostatku kapacity mobilu :D:D
A to jsem přehlížela asi půl roku fakt, že moje 5ska si už žila vlastním životem. Den třeba nešel reprák a já musela volat s režimem "nahlas", den mi nefungovalo třeba main bottom atd :D:D Ale prostě koupi nového telefonu, kterou jsem pořád oddalovala, rozsekla až pitomost jako jsou Pokémoni, na kterých jsem závislá asi tak jako na kafi nebo cukru. Takže HODNĚ :D







Brýle do hor

Potřebovala jsem nějaké nové brýle na kolo, hlavně s dobrým krytím na slunci. To, že v nich vypadám jako kokot bylo až na druhém místě, protože jsem fakt potřebovala něco, co mi bude chránit oči v největším slunci na horách. Ale aby byla možnost v nich jezdit i v lese, kde není tak vysoký filtr potřeba. Ideální možnost byly brýle z decathlonu, které mají vyndavací filtry a já si mohu přehazovat 4ku s jedničkou.



Make-up zásoby.

Přítel mne obdaroval make-upem Dior, který používám dlouhou dobu a novým BB krémem od Estee Lauder, který místí dohromady můj oblíbený make-up Double wear a krém. Too faced je bronzer a rtěnka Givenchy je z Vinted.



Ruskou kosmetiku do zásoby
dvě čistící pěny pro normální pleť, pleťovou micerální vodu oblíbené značky, bahno v prášku na tvorbu masky na obličej a pleťovou masku proti akné. Vše je přírodní a čistě veganská kosmetika.


Pozdrav z Bratislavy - pouzdro s motivem mého milovaného Mira a památný plakát z výstavy v galerii Danubiana



pak tady mám nějaké nákupy oblečení

fialový kabát Mojito

kostičkovaný kabát z vinted


pruhované triko HM


a boty do hnusného počasí. Ty motorkářské jsou Lidl, druhé gumovky Ralph Lauren (jsou z vinted)



a také diář Doller, který představím v příštím článku













Žádné komentáře:

Okomentovat