pondělí 1. srpna 2016

New in - nákupy červenec 2016

Nákupy za červen nebudou nijak valné, nebo nejspíš není toho moc, co zmínit. Jelikož tenhle měsíc mám velké výdaje za objektiv, letenku na srpen a lístky na festival Mácháč a na Rihannu.






Koupila jsem si dvoje ploché botky na skutra, abych vypadala pořád elegantně, ale v podpatcích se ten velký stroj tlačí blbě,že.





Objektiv jsem  již představovala v předminulém článku, z toho mám asi největší radost a je to největší položka nákupů za červenec.



Dále jsem si koupila staré kolo a dokoupila košík. Nicméně jsem na něm docela dobře ušetřila. Košík na kolo se pohybuje okolo 600-1500 Kč. Já jsem si koupila košík u vietnamců za 150 kč, vypreparovala z něj madlo, které šlo velmi dobře vyndat, aniž by se poškodil košík, koupila jsem si sadu bindrů, kterými budu poutat košík ke kolu a mám vystaráno. Košík mne tedy vyšel na 175 Kč :) a kdykoliv ho mohu vyndat a nandat, protože bindrů je v balíčku dost.


No a poslední taková věcička, která stojí za zmínku, je power banka, která má 4000 mah, stála 450 Kč v Euronixu a je skvělá v tom, že se může "přicucnout" na mobil a je téměř stejně velká. Takže máte záložní zdroj přímo na mobilu, i když je to trochu těžší než obvykle. Bohužel jsem také, asi jako většina lidí, propadla lovení pokémonů na aplikaci Pokemon GO a bohužel se to nedá nijak zvládnout bez toho, aniž byste měli s sebou power banku.




Poslední položky jsou takové menší, ale udělaly mi radost. Eos balzám, který jsem už nechtěla kupovat, protože za 150 kč mi vůbec nepřipadá jako něco zázračného. Nicméně když jsem viděla v regále DM zelený s vůní melounu, kterou naprosto miluji, neodolala jsem.

Potom z bioo aroma spray s jasmínem. Miluji jeho vůni a dost mne uklidňuje. A konečně jsem našla aviatorky, ve kterých nevypadám, jako úplná opice. To je pro mne výhra července :)


To je asi všechno, protože v červenci mne čekali velké náklady za doktora a také každý víkend cestujeme + jsem si koupila nákladnější letenku, protože v srpnu se chystám mimo EU. Trošku to všechno včetně objektivu vleze do peněz, takže svoje nákupy můžu dát už teď, protože do konce července žádnou radost už neplánuji :)

Možná jsem chtěla ukázat ještě dvě aktuální letní kabelky, které mám nejradši. Pierre Cardin bílá z kůže, šedá no name, podobná trochu Celine.



A příště Vám ukážu, co se skrývá v nové krabici.



Tak to jsou mé nákupy, ještě jsem ulovila pár hadrů a doplňků v HMku, nicméně ty asi nestojí moc za zmínku. Možná tenhle růžový topík s ozdobou na krk a takovou tu gumovou "věc" na drdol :)









2 komentáře:

  1. Proč na všech ostatních vypadají špičaté boty dobře, jen na mě fakt divně?! Jinak ta powerbanka vypadá zajimavě, takovou tenoučkou jsem ještě neviděla ;) snad ti dobře poslouží.
    http://spice-of-life.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tyhle boty jsou prave jen lehce do spicky, hledej prave ty kratsi spicky, ty vypadaji dobre. A powerbanka je super, ale vydrzi jen jedno nabiti, bohuzel :/

    OdpovědětVymazat