středa 17. srpna 2016

Salvatore Ferragamo

Kdysi dávno jsem slibovala, že někdy ukážu obsah záhadné červené krabice. Tak se podívejte :)






Asi jsem na to zapomněla, nebo spíš neměla motivaci, protože můj blog je jeden z tisíce stejných blogů, takže sem moc lidí nechodí. Ale nyní je ta správná šance.

Takže jsem si udělala radost a pořídila si pořádné botky do práce. Sice jsem spokojená s lodičkami od Baťi, 5th Avenue z Humanicu, Vagabondy či dalšími docela cenově dostupnými a jednoduchými lodičkami v běžných obchodních sítích, ale řekla jsem si, že si prostě udělám radost něčím speciálním.



Tady jsou. Přesně pro mně. Konzervativní, klasické, ale se zvláštním vzorem, který dělá opravdu nádherné a prodloužené nohy, protože vzor je opravdu promyšlený a důmyslný. Posuďte sami :)





A tady je fotka na nohou (fetištisti, nepiště o DALŠÍ FOTO, tohle si bohatě "užívám" na Vinted :D ). 











Žádné komentáře:

Okomentovat