pondělí 20. listopadu 2017

Když se vám vdává nejlepší kámoška + bonus na závěru článku

Musím říci, že tato událost pro mne asi měla největší emocionální dopad z celého roku. Asi bych tuhle událost rozdělila na

A) rozlučku se svobodou
B) svatbu
C) moje malé překvapení


Takže jako první byla rozlučka se svobodou. Já měla organizovat rozlučku, takže jsem se rozhodla pro Mikulov s návštěvou Parndorfu. Užívaly jsme si nákupy a pak wellness večer v hotelu Galant. Návštěvu sklípku jsme měli jeden večer, druhý už jsme s poklidem jedli v místní hotelové restauraci, ale bylo to úplně vynikající. Tatarák, biftek, jejich piv - vše nám neskkutečně chutnalo.
















Samotná svatba Lucky a Ondry se konala v Pivovaru v Plzni a byla laděna do tradičního plzeňského stylu. Bylo to úžasné! Lucka byla přenádherná, až se mi chtělo brečet.





Co se týče mne - mám také jednu novinku.




:) 


Žádné komentáře:

Okomentovat