středa 23. listopadu 2016

výstavy v DEPO2015 - Žeru design a Má plast!


V podobnem duchu jako prazsky Designblok se nesla i akce s nazvem Design zeru! V Plzenskem DEPO 2015.

Jednalo se o podobne nadene tema-vystavovali individualiste z plzenskeho kraje.
Nicmene pulku z nich jsem znala jiz z designbloku, coz by mi vubec nevadilo.


Akce se konala v tematickem industrialnim prostoru a byla pristupna od 17-20. 11.
Vstup byl 90 kc a my jsme si zaplatili s kamaradem vstup jeste na vystavu Ma plast, ktera se zabyvala problematikou recyklace.


K designu:

Ve zkratce-nejvice se mi libily zajimave porcelanove sperky Stehlikdesign a zaujaly mne skvele tasky Teabab. Ropes mel opet krasne minimalisticke sperky. Nicmene bohuzel mi mrzelo, ze v nedeli uz pulka vystavovatelu chybela. Zeli na nas prazdne stanky a tohle byla bohuzel zasadni chyba, diky ktere musim akci sundat minimalne dve hvezdy.

Zajimavy byl i obchod s designem, urcite bych si vybrala, pokud bych zrovna mela penize bokem. Nicmene jsem bohuzel nemela a tak jsem kabelku Teabag a Ropes nahrdelnik nechala na svem miste:-)

Ale bohuzel jsem opravdu byla velmi zklamana malym prostorem a minimem vystavovatelu v posledni den vystavy.

fordi Ka jsou již naší stálou expozicí DEPA2015


fotky ROPES jsem si vypůjčila z oficiálních stránke na Fleru (škoda, mohli by si udělat vlastní):



Designové porcelánové brože Stehlík opět půjčeno


krásné kabelky TEABAG


Vánoční ozdoby :) (Sutnarovo žáci)

skvělý držák na telefon :)

umění je všude :) (znáte tu reklamu?:))


tohle už je fakt i na mne dost "houte couture" :) Štěpán Růžička


Ma plast:

Smyslem vystavy je ukazat, ze se da plast zuzitkovat s napadem. Nechybela videoprojekce a tematicke fotografie, plastove designove sperky.
Cela expozice mne nadchla, nektere kousky byly sice velmi kontroverzni, ale zajimave.

Co se mi nejvice libilo?

Šik popelnice, detske hriste z popelnic a popelnicove auticko, ktere neskutecne nadchlo male deti.






Takze celkem prostoru a vystave musim dat dvojku a to pouze diky absenci nekterych vystavovatelu. Jinak jsem si malou, ale zajímavou akci uzila!










Žádné komentáře:

Okomentovat