neděle 20. listopadu 2016

Designblok 2016

Designblok jsem chtela zvladnout, i kdyz jse byla cerstve po zlomene ruce. Prinasim dnes hlavne fotoclanek s tim, co mi na designbloku zaujalo.

Nebylo to spatne, mam rada uzitne umeni. Ale nic mne nenadchlo natolik, abych rekla wow.


Kdyz jsem se nadchla z drevene vany, tak byla neprakticka. Zaujala mi prezentace Nespresso a koupila jsem si spousta lifestyle a homedesign casopisu.

Chybela mi interakce-zapojeni divaku do expozice. Workshopy, souteze atd. Bylo to letos hodne pasivni.

Pochutnala jsem si na mega parku v rohliku z Nase maso. Ale ze bych byla nejak z neceho nadsena? Moc ne.

Chtela jsem si vyzkouset "matrix efekt" umelcu, kteri vystavovali specialni techniku v hlavnim sale, ale zrovna meli technicke problemy.

Libil se mi jeden sperk, ale koupit se nedal.

Na expozici nasi plzenske Umelecke prumyslove VS Ladislava Sutnara (uzitneho umeni) na strojirenske fakulte jsem nemohla po schodech vylezt ( dila meli totiz vystavene za velkym boxem a videt je mohl ten, kdo vylezl po zebriku.


 Nádherné vázy z papíru.

Vitra židle jsou moji favorité.


Tray tables

Držák na městské kolo


Sekce oděvů a doplňků





a pár legrácek z ukázek televizních efektů



Nicmene 350 kc za vstup je take celkem smutne - takoveto kulturni zazitky by mely byt pristupne vsem, coz by se melo odrazit na cene vstupneho. Aby tam mohl opravdu kazdy.

Designblok se stava snobackou akci. Hlavne ze tam byly stanky UMPRUM a lakaly studenty.

Za mne palec dolu. Snad to bude priste lepsi a hlavne za prirozenejsi vstupne. A také změnit prostory, dva roky po sobě jsou Holešovice nuda.







Žádné komentáře:

Okomentovat