středa 16. listopadu 2016

Outfit + recenze knižního "bestselleru" Maestra

Puvodne jsem chtela napsat lehce humorny clanek o tom, jak v beznem zivote funguji se zlomenou rukou. To, ze jsem si roztriskala pudr od chanelu a svoji novou 6sku (displej je na maderu) a trochu humorne podat to, jak mi melne mozek z nedostatku pracovnich povinnosti a fotim se z nouze na strese.

Ne, dnes to bude recenze knihy. Protoze takovy shit jsem uz dlouho necetla. :-)





Jak uz nazev napovida, rada bych  mela trochu duchaplny clanek a postovat samotny outfit mi pripada...nevim jak to nazvat....teenagerovske? Povrchni? Hloupoucke? Tak se podelim v tomto clanku o recenzi knihy Maestra.


Jedu si autem a na Evrope 2 je reklama na novy bestseller Maestra, ktery slibuje zajimavy vzrusujici thriller o zene, ktera je v beznem zivote seda mys a v noci luxusni placena spolecnice. Neda mi to, zajdu se podivat do knihkupectvi, to téma mi zajímá.

Obsah slibuje napinavy dej, kniha je dle reklam naprosty bestseller, ktery se cte jednim dechem. Knihu si tedy koupim za 349 kc a k ni pribalim jednu svicku a nejakou nutellu, zavrtam se do pelechu a zacnu cist.

Dej pojednava o sedmadvacetilete holce, ktera pracuje jako asistentka v galerii, prijde na nejaky podvod s obrazem a kdyz na to upozorni sefa galerie, ten ji propusti protože je do toho namočen také. Slečna včetně denní práce zvlada chodit do nocniho klubu jako konzumentka a navštěvuje swingers kluby. Po jejím propuštění jednou se svoji kamaradkou z klubu na "sluzebni cestu" na francouzskou rivieru, kam je chce jako doprovod klient. A tam zacina neco, cemu jsem se smala opravdu hodne.

Sedmadvacetileta holka se svoji kamoskou omylem predavkuji klienta leky na spani, aby si odbyly svoje, on pak rychle usnul a damy si mohly uzit skutecny sex nekde venku v klubu.  Zacina prvni vrazda.

Vymora se z ni tak, že odjede do Italie a tam se rozhodne nějaký čas přečkat. Tam potka miliardare a dela mu spolecnici na jeho pohadkove jachte. Mezitim sprada plany, jak se pomstit svemu ex zamestnavateli za vyhozeni.

Dej by byl zajimavy, ale 27 leta holka sotva po vysoke skole zabije chladnokrevne 5 lidi, sprada ukladne firemni podvody, vyzna se v umeni na urovni galeristy s dvacetetou praxi, dokaze zabit kohokoliv kdo ji prijde do cesty,žádá své klienty o pomoc při zakládání firem na Panamě a účtů  ve švýcarských bankách, vraždí známé odoby aniz by se to nekdo dozvedel a predava si obrazy a  transakce s nejvyssi mafii Italie? Come on :-)

Sladka tecka teto lacine pohadky pro dospele je fakt, ze zabije policajta, odjede do Amsterodamu a odtud po peti ukladnych vrazdach vstane jako Fenix z popela, ma kompletne jinou identitu a dokonce se pri ceste na vecirek prednich galeristu potka se svym ex zamestnavatelem, se kterym prohodi par slov. Pointa nejtrapnejsihi zaveru je v tom, ze on udajne netusi, ze pod novou identitou se skryva jeho ex zamestnankybe, ona je na vecirek pozvana a on ne. Vyborne, horsi zaver byt uz nemohl.

Nicmene z guilty pleasure jsem knihu docetla, ale odumrelo par mozkovych bunek asi jako kdyz se mi nahodou otevre na youtube nejake video od Carrie Kirsten.

Omlouvám se za zmatečné vyprávění, nemám moc času na korekci a stejně si můj blog čtou mí přátelé, kteří mi odpustí nějaké rozvinuté věty.









Na sobě mám:
kabát Reserved, kabelka Michael Kors, kalhoty Calzedonia, boty HM, klobouk Pimkie





Žádné komentáře:

Okomentovat