středa 2. listopadu 2016

Czechiatip - podzimní Krkonoše ve Špindlerově mlýně

Už mám opět cestovně/pracovní aktivity. Tentokrát po Čechách, protože na zahraničí už nemám moc prostoru. Máme v práci nejvyšší sezónu a dovolenou si mohu vzít tudíž maximálně na dva dny.

Povídám Vám, jak jsem tancovala s generálem na večírku ve Špindlerově mlýně a také na túru po hřebenu hor.







Do velkého hotelu v Bedřichově ve Špindlerově mlýně jsem přijela na mexickou párty. Původně jsem si myslela, že se na večírku pouze ukážu a pobudu maximálně do půlnoci, ale párty byla opravdu úžasná, já jsem tancovala a tancovala a atmosféru v blízkosti vzdělaných a okouzlujících lidí jsem si užívala těmi největšími doušky. Nebudu tu jmenovat konkrétně s kým jsem si povídala, nezdá se mi zdvořilé psát o lidech, kteří si jistě nepřejí být jmenováni na nějakém neznámém blogu. K tanci nám hrála cikánská kapela a když zpěvák zpíval písničky od Erose Ramazottiho, myslela jsem, že jsem se ocitla na jeho live koncertě. Kapela byla vynikající! Hned jsem musela pochválit organizátorovi výběr.

Nicméně, vypilo se trochu více šampaňského :) Proto jsem si druhý den potřebovala pročistit hlavu a trochu se protáhnout, tak jsem se vydala na pěší výlet po trase z centra Špindlerova Mlýna (720 m n.m.) – po modré turistické  značce – proti proudu Labe – kolem lanovky na Medvědín – ke srubu KRNAPu – dále doprava k Dívčím lávkám (780 m n.m.) – Weberovou cestou – k boudě U Bílého Labe a po hřebenu jsem došla zpátky do Špindlerova Mlýna. Celkem trasa měla asi 12 km a výborně jsem se unavila. Přináším fotografie z této úžasné procházky, která mne opět nabila na pěkně dlouho.

Bohužel fotky jsou trochu rozmazané, protože se mi neustále mlžilo sklo a nevěděla jsem, co dělat, abych ho po utření neměla znovu zamlžené. Bojovala jsem s tím na začátku, ale pak jsem to vzdala.

Centrum Špindlerova mlýna






Cesta na boudu U Bílého Labe








Poté jsem vystoupala hřebeny až na vrcholek









Poté, co jsem dojela zpět do Plzně, jsem si s mužem došla do mého oblíbeného wellness v hotelu Central a den uzavřela příjemným válením v posteli. 









Žádné komentáře:

Okomentovat