neděle 27. listopadu 2016

cyklostezka Passau - Vienna podél Dunaje

Dnes to bude opět spíše fotočlánek, protože už nemám moc náladu na nic, počasí je šílené a já stále sedím doma se zlomenou rukou. Takže se spíše užijte fotky z dunajské cyklostezky.






Asi dva roky jsme s muzem planovali projet cyklostezku podel Dunaje, ktera ma okolo 400 km a vede z Passau do Vidne. Chteli jsme jet vlakem do Passau a z Vidne vlakem do Plzne, ale nakonec jsme se na posledni chvili projet pouze kousek - z Passau do Linze. 

Nasli jsme na bookingu zajimavy pension Silva, hodili kola do auta a jeli smer Passau, zaparkovali auto na parkovisti v centru, vzali si veci na dva dny a vydali se na kolo smer Linz.

Cyklostezka byla celkem prijemna, ale byla zima, protoze jsme se na posledni chvili rozhodli jet a byl listopad. 

Kdybych mela shrnout cestu - asi bych tak uz na podzim nejela. Proc? Byla zima, bylo sychravo a vsude byla citit prazdnota a konec sezony. Nikde nikdo a ja jsem si chvilema pripadala jako ve meste duchu.

Nejvice z celeho vyletu se mi libilo ubytovani v hotylku Silva a uzasnou nemeckou snidani a pohodlnymi postelemi. Jidlo bylo taktez famozni, dali jsme si danci medailovky a ja zverinovy hamburger. Vedle hotelu totiz chovaji i danky.

To je asi vse co bych napsala, protoze jsem mela co delat, abych ujela ty kilometry tam a zpet se zlomenou rukou, o cemz jsem nevedela.









příjemný penzion Silvia (http://gasthof-silvia.at )
leží přímo nad nejhezčím kouskem cyklostezky.




Tady jsem druhý den po absolvování celé trasy. V noci jsem vůbec nespala (kvůli ruce), najela další den asi 60 km a únava na mne byla prostě vidět.


Tohle je famozní zvěřinový burger z pensionu a druhé jídlo jsou dančí medailonky. Neuvěřitelně jsme si pochutnali.

Napřed jsme se v penzionu chtěli jenom navečeřet, ale vrátili jsme se tam druhý den i na oběd, protože to byla opravdu sázka na jistotu.





Takže velmi doporučuji ubytování v  pensionu Silvia, protože je opravdu na dobré lokaci, skvěle se vyspíte, najíte a jste v perfektním prostředí.











Žádné komentáře:

Okomentovat