úterý 5. prosince 2017

Karlovy Vary a kouzelný pension Ritter

Opět jsme takhle seděli a měli roupy, co s načatým víkendem. Tentokrát padl los na přítele a ten měl najít nějaký pěkný hotel podle jeho gusta.  Byl to víkend na Svatého Martina, takže jsme se všichni těšili i na svatomartinské víno a husu. Přibrali jsme do party tentokrát i mojí maminu.

Kdo sleduje blog, tak si určitě všiml, že mám moc ráda Karlovy Vary. A tak jsem byla nadšená, že tam směřovala naše víkendová cesta.

Když jsme přijeli do hotelu, byla to opravdu krása. Milan našel ubytování v krásné vilce přímo naproti Pravoslavné církvi, takže výhled byl parádní.


pohled z našeho balkonu


Ale peripetie přišly pochopitelně až na místě :D




Můj milý si totiž nevšiml, že zamluvit balíček v raw a vegan hotelu, takže celé 3 dny se v hotelu jedla pouze raw strava. Žádná káva, žádné mléko do kávy, žádný chléb ani šunka ke snídani, ani vajíčka. Samé klíčky, obilniny, fazole, semena atd.


snídaně tvořila raw vegan strava


Mne to zas tolik nevadilo, mamině také ne, ale Milan chudák trpěl a už hned při první snídani litoval, že si nepřečetl pořádně zaměření pobytu :D On je totiž 100% masový typ, který bohužel nerad jí zdravé jídlo. My s mámou jsme byly celkem spokojené, ale třetí den jsme se také už těšily na normální snídani.

Villa Ritter


Hned ten večer jsme šly zamluvit husu do restaurace Nároďák, která se pyšní statusem restaurace plzeňského typu. Husa byla opravdu znamenitá, pochutnali jsme si a bavilo nás i svatomartinské víno.


svatomartinské menu

Večeři jsme měli v příjemné italské restauraci Verona opodál, kde jsme se také moc dobře najedli. Já jsem poprvé ochutnala Foie gras  a byla jsem nadšená.

Hodně jsme nachodili, ukázala jsem zbytku svoje oblíbená místa, jako je Jelení skok, Kříž za Puppem a stezku na vyhlídku. V podvečer jsem dala v hotelovém bazénu hodinku plavání, poté vířivku a saunu. To mají opravdu perfektní. Skvělá byla i masáž, kterou jsem potřebovala. I Milan byl nadšený.


já s maminkou


Musím však sdílet neskutečné nadšení z restaurace Malé Versailes, ve které jsme byli první večer. Svatomartinské tam chutnalo skvěle a jejich degustační menu plné husích specialit bylo naprosto famozní. Takhle jsme si opět nepochutnala dlouho.





industriální interiéry restaurace Malé Versailles


husí játra na jemném chlebu a variace sýrů k vínu


husí foie gras

Poslední den jsme vyjeli lanovkou do chaty Diana, kde jsme se najedli a šli pěšky až dolů. Bohužel dost pršelo, ale my jsme nechtěli procházku vzdát, protože jsem chtěla vidět Myslivnu, která je neskutečně zanedbaná, bohužel.


Domů jsme se vrátili odpočatí, ale já z procházky bohužel chytla zánět močových cest a chřipku a celou Moravu jsem protrpěla.

Ale Vary jsou moje srdcovka a tajně koukám po nějakém malém bytě na kolonádě :)


Žádné komentáře:

Okomentovat