úterý 5. prosince 2017

Shopping new in sporadicky 2017 - kabelky 2017

rok 2017 byl u mne rok cestování, kam nejvíce šly moje peníze. Ale také jsem kupovala kabelky - v mé sbírce k LV neverfull a speedymu přibyla ještě kostka Siracusa, velká kabela Galliera GM, messenger Bloomsbury, Marc by Marc Jacobs a červená Tods. A abych nezapomněla - menší modrá Valentino z Milána, menší šedá Guess z německa a barevné kombo z Humanicu.

Jak je vidět, nejvíce utrácím tedy za kabelky. Je to taková moje obsese, nemohu to zastavit :) Nejhorší je, že jsem se asi už od 15 let zamilovala do značky Louis Vuitton a po 15ti letech si zkrátka začínám plnit své pubertální sny :) Ještě bych chtěla jednu, model Favourite - ale na tu si musím zase časem našetřit, protože můj snoubenec (ano, ještě 4 měsíce zbývají do naší svatby) moc pochopení pro tyhle drahé kabelky nemá a já se mu nedivím. Proto se snažím, aby se má záliba co nejméně dotýkala rodinného rozpočtu.


model Siracusa




model Galliera v GM. Tu mám z Luxury bags, protože LV již tento model nevyrábí.



model Bloomsbury v PM






                                          




   
                                           


nově přibylo Sako Gucci a botky Reserved












Žádné komentáře:

Okomentovat