čtvrtek 28. prosince 2017

Vánoce 2017

V prosinci jsem si nechala uděla nový účes a zesvětlila jsem si vlasy. Moc se mi účes líbí. 


Věnec jsem měla letos takový. Chěla jsem nějaký jednoduchý, proto byla pro mne bílá a přírodní zelená správná volba.






Tahle fotka je bez žádého filtru.


22.12. jsme měli s přáteli a takový menší obžersto/alkodýchánek v naší oblíbené restauraci Da Pietro:) Poté jsme obráželi kluby jako je Buena Vista, kde hráli Queen Tribute a pak House of Blues, kde hrali naši kámoši Replay. Domů jsem přišla okolo druhé.


V sobotu  oběd v americké restauraci Buffalo s další skupinkou přátel :D



S holkama chodíme pravidelně 23.12. místo dárků na pěknou večeři do lepších restaurací. Letos to bylo Rango.









takhle jsem měla vyzdobený náš byt




a nakonec? Jídlo, pití a hraní si s novou hračkou :D


Vánoční svátky skončily a já se asi nehnu. Ale co mi mrzí, že jsem stále nemocná. Po 2 týdnech zánětu v uchu mi přešlo ucho, ale hned druhý den jsem chytla nějakou virózu a stále se z toho nemohu dostat.

Žádné komentáře:

Okomentovat