pátek 29. prosince 2017

Jachta Chorvatsko 2017 - fotočlánek

Ještě jsem slíbila fotodokumentaci z Jachty 2017. Zde jí máte :)
Nevím, co k tomu za ty roky vždycky psát. Zkrátka opět se to povedlo, pluli jsme po jadranském moři naše klasické trasy okolo Trogiru, Šibeniku, Zadaru.

Už jsem se docela naučila ovládat loď a lana, takže jsem se již kvalifikovala na posádku :D Jen kdyby mne to bavilo, ale pořád tomu nemůžu přijít na chuť. Ono ani není divu, když váš snoubenec je kapitán a vy se řídíte jeho rozkazy :D




více foto po rozklinutí:


náš domovský přístav v Zadaru


holčičí část posádky a noc v ponorkovém silu



při plavbě nechyběly piva ani koktejly :D






západy slunce miluji na jachtách naprosto nejvíce ze všeho


po týdnu plavby je ze mně černoušek bubu, kort když si týden před tím nechám vybělit zuby :D


těchto fotek nikdy nebudu mít dost :)
















Žádné komentáře:

Okomentovat