neděle 31. prosince 2017

rok 2017 a plány na rok 2018

Když tak nějak sedím v kavárně a přemýšlím nad tím, jaký pro mne byl rok 2017, musím říci, že jeden z nejlepších roků vůbec. Nikdo mi neumřel (ťuky ťuk), mám pořád práci atd.

Vzhledem k tomu, že se mi splnilo vše, co jsem chtěla, považuji 2017 za velmi úspěšný a děkuji za něj.






Co zajímavého se mi v tomto roce událo?








  • zasnoubili jsme se
  • moje nejlepší kamarádka se vdala
  • procestovala jsem zase kus světa a upevnila vztahy s kamarády
  • zároveň jsem několik známostí utnula a dobře jsem udělala
  • posunuli jsme firmu na velmi slušnou úroveň a přibyla nám nová asistentka, takže už nepadám na ústa
  • přestěhovali jsme se do nového bytu
  • co se týče materiálních věcí - pořídila jsem si 2 nové kabelky LV do sbírky a Apple macbook, na kterém teď bloguji a učím se ho ovládat
  • zdraví se mi hodně zlepšilo a já jsem se hodně posunula, ale bohužel fyzický stav je ke konci roku hodně špatný a to mi vytáčí a jsem z toho fakt psychicky hodně na dně.


Co bych chtěla do roku 2018?

  • udržet frmu v takovém stavu jako je letos a mít stejný počet zakázek, ale zoptimalizovat náklady
  • vdát se
  • přestěhovat se do nového domu, který se už řeší 4 roky a vypadá to, že konečně snad dojde vše ke zdárnému konci
  • stále tak hezký vztah s mámou a mojí rodinou mimo ČR, více si skypovat se strejdou
  • pamatovat si narozeniny a svátky všech blízkých, kamarádů, zaměstnanců i zesnulých (alespon si to psát a připomínat)
  • zhubnout 8 kg :)
  • asi bych chtěla už po svatbě rodinu, ale to se plánovat nedá :)
  • chtěla bych ještě více být psychicky i fyzicky v pohodě a více si povídat s M a více se mu věnovat, omezit PC a sociální sítě
  • zlepšit se v ruštině tak, že budu mít texty s minimálními chybami a budu moci v roci 2019 udělat tlumočnický certifikát a nejvyšší certifikát z ruštiny.


Jaké máte cíle vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat