sobota 15. července 2017

Party foto: KFIFF 2017

Měli jsme možnost trávit jeden den na KVIFF v úžasném rezortu Poppy, ve kterém jsme již byly a moc se nám líbilo.

Nebudu moc psát, koho a co jsme viděly, jsou to spíš osobnější informace, nicméně pro pobavení sem dám pár fotek z propařeného dne v Karlových Varech.

Já jela na motorce, kamarádka autem. Já z Plzně, Kája z Prahy. Jelikož byly na cestě zácpy, dvě hodky jsem na ní čekala v hotelové restaurace, kde se o mne starali barmani :D a takhle to všechno začalo.








S kamarádkou jsme se shledaly, šly na pokoj a pokecaly. Já dostala od své další kamarádky lahev domácího šampusu a ta bohužel padla za vlast, protože to bylo něco neskutečně lahodného.

Poté, když už jsme se připravily a konečně vyrazily do města, nám provozní hotelu přinesl lahev a dvě skleničky s festivalovým vínem. To už jsem věděla, že je konec.




No a zbytek asi znají všichni, co na fesťáky chodí. Všechno končí ve Finlandia stanu :D





Další fotky s dalšími lidmi nebudu publikovat, protože se to opravdu moc nehodí :D

Upřímně jsem opravdu měla co dělat, abych na té motorce druhý den dojela domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat