sobota 15. července 2017

Máchovo jezero v létě - skvělé místo na dovolenou po Čechách

Na Máchovo jezeře to mám moc ráda. Pamatuji si loni náš výlet s kamarádkou a spaní v chatce, festival Mácháč a protančené noci. Nicméně letos jsem se rozhodla tam vzít maminku a trochu jí osvěžit památku na tátu a jejich cesty po ČR.



První den jsme se rozhodly, že pojedeme do Hřenska a vyšlápneme si trasu na Pravčickou bránu. Nikdy jsem tam totiž nebyla. Byla jsem neskutečně nadšená, je to nádherná scenérie. Po cestě jsme potkávaly i asiaty, němce, poláky a další národnosti, nebylo v celém Hřensku kde zaparkovat a bylo mi příjemné, že se o české památky i mimo Prahu zajímají zahraniční turisté. Občas mám totiž pocit, že sem jezdí akorát chlapi do Prahy na naše české a východní šlapky.
















Když jsme dorazily na Mácháč ve  večerních hodinách, shodily jsme kola a ubytovaly se.

Ubytování jsme řešily bohužel na poslední chvíli, takže slušné hotely měly obsazeno a chatky či kempy také. Ubytovaly jsme se nakone v Motorestu Passage, který se nachází ve Starých Splavech.

Asi bych tu moc nerozebírala pokoj, protože jistě všichni pochopí, že to nebyla žádná sláva, tak jsme se většinu času pohybovaly mimo hotel. Nicméně jsme nakonec byly s pobytem spokojené. Snídaně byly překvapivě bohaté, dostaly jsme k ubytování vstup do Aquaparku na břehu jezera, který byl naprosto vynikající - všude písek, dokonce měli i skvělý bazén a vířivku s tobogánem. Opravdu jsem byla mile překvapená.




Vzaly jsme si i naše kola, protože v srpnu jedeme do Alp a já musím trénovat treky v lese a kopce, abych to udýchala, protože sice mám fyzičku poměrně slušnou, ale letos jsem na kole nebyla ani jednou.

První den ráno jsem si dala 40 km, z toho 30 km treku po lese v takovýchto cestách, což mi odrovnalo úplně maximálně. Druhý den ráno jsem najela stejný počet km, nicméně jsem si dala kopec od Doks do hradu Bezděz PO SILNICI, což bylo peklo pekelný. Myslela jsem, že chcípnu :D


Nicméně odpoledne bylo příjemné se naložit k bazénu a na pláž a večer usínat totálně hotová, ale příjemně odrovnaná.

V neděli jsme už jenom lenošily na pláži, naložily kola a jely domů. Byla jsem nadšená! Kdyby v ČR nebylo takové proměnlivé letní počasí, určitě bych nepotřebovala letní dovolenou u moře a jezdila bych k moři jen v zimě, protože takových krásných míst, jako máme v ČR snad není nikde v Evropě. Miluji Česko!




Žádné komentáře:

Okomentovat