úterý 23. května 2017

nové cestování

ahoj přátelé,
ráda bych odemkla opět svůj cestovatelský blog, protože mi chybí se dělit o své turistické fotky. Instagram si však nechám zamknutý, jelikož někteří lidé z něj kradou mé fotky a dělají s nimi různé fotomontáže aby to vypadalo, že se zabývám nejstarším řemeslem. Závist a lidská zloba zkrátka nezná mezí a proto jsem poučena :) Nezavděčíte se nikomu a místo nákupů a radostí zde najdete už jen cestovatelské fotky a minimum soukromých informací.

Lidi jsou opravdu zlí. Nejen výše popsaná fotomontáž mé fotky z instagramu. Někdo ví, koupili jsme nové a moc pěkné, až by se dalo říci luxusní auto, protože můj Seat z roku 2003 pomalu dosluhoval a druhé auto jsem přenechala muži, který prodal své auto. No a dva dny po koupi jedeme s maminkou na hory a ve Vrchlabí mi někdo objede klíčem kufr.

Ani nevím, zda je mi to líto. Spíš se prostě těm lidem divím, že něco takového mají zapotřebí - upravovat cizí fotky za účelem kydání špíny a tak. Ale každýho vnitřní boj :)

Já jsem mezitím byla opět cestovat.

Přinesu vám nějaké fotky z Milána, který jsme navštívily s kamarádkou:



dále jsme s maminkou jely na víkend do Krkonoš - na Sněžku, do Jánských lázní a Špindlu s návštěvou zoo v Dvoře Králové.



Zajela jsem si do Olomouce Pendolínem


Udělala jsem dále skvělý víkend v Liberci, kde jsem byla v luxusním grandhotelu Zlatý Lev, navštívila bílé tygry v Zoo, wellness centrum Babylon a dala si kávu na vrcholku vysílače Ještěd.






Největší peckou mého cestování však byla Bretaň, ze které jsem se včera neskutečně nadšená vrátila.





Dále: Lago di Garda, Máchovo jezero. Snad najdu inspiraci začít psát blog znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat