úterý 9. ledna 2018

Plán na rok 2018 plus cestovní plány

Co bych chtěla do roku 2018?

Zatím jsem si dala dohromady plány, co bych chtěla změnit nebo zanechat. Nicméně abych mohla mít tyhle plány alespoň nějak uchopitelné a měřitelné, musím si každý bod rozepsat trochu konkrétněji. Není nic snadnější, než vzít seznam a postupně mu přidávat podsložky:






  • udržet frmu v takovém stavu jako je letos a mít stejný počet zakázek, ale zoptimalizovat náklady
    • obchodníkovi udělat plán zakázek + schéma volání
    • pořídit 3D tiskárnu na novou firemní prezentaci na konference a veletrhy
    • dodělat grafiku všech řad plus udělat na to banner a produktové listy
    • implementovat nový řídící systém fakturací a zakázek, který nám bude hlídat to, kdo co jak dělal na čem, kolik nás jaká zakázka stála a kde jsou ztráty v procesech. 
    • konečně impelemtovat a zavést již vytvořené procesy
  • vdát se
    • zařídit  ještě prstýnky a šaty
    • dokumenty pro svatbu mimo ČR - vše bude v březnu
  • přestěhovat se do nového domu, který se už řeší 4 roky a vypadá to, že konečně snad dojde vše ke zdárnému konci
    • tady se děj vůle boží, to se bohužel moc ovlivnit nedá
  • stále tak hezký vztah s mámou a mojí rodinou mimo ČR, více si skypovat se strejdou
    • každý týden si budeme se strejdou volat a s mámou minimálně každý týden scházet a pořád si psát 
  • pamatovat si narozeniny a svátky všech blízkých, kamarádů, zaměstnanců i zesnulých (alespon si to psát a připomínat)
    • zadáno asistentce  aby to vše naházela do mého kalendáře:) 
  • zhubnout 8 kg :)
    • ok, tohle asi bude nejtěžší. Napřed omezím pšenici a vejce, na což mám intoleranci.
    • budu víno popíjet, ne se po něm do němoty opíjet :) - dovolila jsem si nějakou prasoakci max jednou do měsíce
    • nadále dodržovat svůj program cvičení  3x týdně - 1x týdně joga, 1x týdně hiit 1x týdně trampolínky a bodyforming.
  • asi bych chtěla už po svatbě rodinu, ale to se plánovat nedá :)
    • alespoň to proberu v dubnu s gynekologem, jak se k tomu mám stavět :D a co mám dělat, když už se tedy chceme rozrůstat
  • chtěla bych ještě více být psychicky i fyzicky v pohodě a více si povídat s M a více se mu věnovat, omezit PC a sociální sítě
    • odinstaluji si na mobilu whatsapp a externí forum, budu na něj chodit jen na PC
    • omezím instagram max na 1/2 hodinku denně (tzn "čumendo" 4x přes den)
  • zlepšit se v ruštině tak, že budu mít texty s minimálními chybami a budu moci v roci 2019 udělat tlumočnický certifikát a nejvyšší certifikát z ruštiny.
    • 1x týdně mám učitelku, která mne připravuje na zkoušky a konverzujeme, dává mi celkem masakrální domácí úlohy.

Cestovní plány na neurčitou :)




Jelikož jsem nikdy moc nepřemýšlela nad tím, co bych ještě chtěla vidět a dalo by se říci, že jsem si do svých 29 let splnila 80% svých cestovních cílů a cestuji prakticky nonstop, měla bych si asi definovat, kam bych se chtěla ještě podívat. S co mi naopak neláká.

Zbylých 20% z mých cestovních cílů tvořily pyramidy v Egyptě a Velká čínská zeď. Vzhledem k tomu, že údajně Egypt za návštěvu prý nestojí a z památek byla většina lidí zklamána,  nejspíš si Egypt nechám na nějakou zimu, kdy nebudu vědět co by. Je to prakticky nejlevnější exotika a teplo v zimních měsících, proto bych neváhala a jela tam třeba s kamarádkou se ohřát.

Velká Čínská zeď a zakázané město v Číně – lákalo mne to od dob, kdy tam byl můj táta a kdy jsem hrála hry Tomb Raider. Chtěla bych si tuto cestu splnit s pracovní návštěvou Číny – chtěla bych na každoroční textilní veletrh.

Bali – tuto destinaci si nechávám na dobu, kdy budeme mít rodinu a děti. Je tam bezpečno a poměrně levno pro rodinné cestování. Na Bali není úplně co vidět, takže tuto destinaci volím na válečku s rodinou.
San Francisko, Los Angeles a Californie – měli jsme s mužem letět letos, ale neletěli jsme kvůli práci. Ale určitě bych si ráda v budoucnu těch 14 dní na západní USA vyhradila. Děti mohu nechat babičkám, 14 dní to vydrží a my můžeme v budoucnu zabakit krosny a vyrazit.

Indie – tam jsem chtěla kvůli Ašrámu, Taj Mahálu a Srí Lance. Ale stále více od toho upouštím když vidím, jaká je tam kriminalita. Přeci jen už mám ráda své pohodlí a klid a nechci se někde otrávit a spát ve slumech.

Petrohrad, Moskva, Vladivostok – rodná města mojí rodiny – babičky, dědečka a strýčka. Nařed letecky do Petrohradu, poté vlakem do Moskvy, Transsibiřskou magistrálou do Vladivostoku, kde mám příbuzné a letadlem zpět do Prahy. Tohle bych chtěla co nedjřív.

Polární záře na Islandu – to plánujeme s kamarádkou v roce 2018. Je tam pěkně draho, takže uvidíme, jak to zvládneme. Půjčíme si auto a projedeme si nejzajímavější místa.

Mauricius – čeká nás v dubnu, kde budeme mít i svatbu.

A dál? Nevím. Nejspíš mi to pro štěstí bude stačit J


Do Dubaje se mnou nikdo nechce, tak to asi vzdám :D


Žádné komentáře:

Okomentovat