pondělí 15. ledna 2018

Středisko Solden - jedno z nejkrásnějších, co jsem jezdila

Je leden a je čas na naší první dovolenou v roce 2018 - na tradiční týden v aplách. Každý rok jsme jezdili do Itálie, ale po loňské zkušenosti, kdy v Bormiu vůbec nebyl sníh, jsme usoudili, že pojedeme Rakousko a pořádně si zkusíme alespoň různé sjezdovky.



Jsme ubytovaní ve vesnicce Oetz. Jelikož jsem tady v tomto středisku už potřetí, mám to tu ráda a vyhovuje mi to, jezdíme převážně tam. Nicméně ski pass na Hochoetz platí i na dalších střediskách, jako je Kuhtai a například Solden, ze kterého jsem byla naprosto nadšená. Kuhtai mne moc neoslovit, bylo tam moc lidí.

Solden je středisko, které možná někdo zná z fimu Spectre - James Bond. Natáčely se tu některé scény, které toto středisko proslavili a dostalo také titul jednoho z nejdražších středisek v rakouských Alpách. Nicméně - nepoznám moc rozdíl v cenách - denní skipass stojí 53 e jako ostatní střediska a za radlera a bombardino jsme platit asi 8 eur, což je možná ještě levněji, než na Hochoetzu.

Ale co je nádhera jsou sjezdovky a hory - takový nádherný a "syrový" pohled na Alpy se rozprostře z málokterých míst. Pokud se chystáte zkusit nějaké rakouské sjezdovky, rozhodně doporučuji Solden. Nádherně si zalyžujete i v sezoně! Velmi kvalitní lyžovačka.


 nejvyšší vrchol má přes 3000 m.



bombardino 









naprosto skvělá partička




Žádné komentáře:

Okomentovat