středa 24. ledna 2018

Hochoetz - day 1 and 3

Letošní zimní dovolená je v rakouských aplách, jak jsem psala v minulém článku. Dva dny lyžujeme na Hochoetzu, jeden den jsme jeli do Soldenu, ve středu si dáme termály v Langenfeldu a čtvrtek a pátek nejspíš zkusíme Pitstal. Zatím jsem jezdila jenom na lyžích, ale mám s sebou i snowboard a ten hodlám vytáhnout asi čtvrtek a pátek, kdy nemá být takové azuro.


Přináším nějaké fotky ze střediska Hochoetz. Menší, ale milé středisko Hochoetz je vhodné pro všechny lyžaře. My jezdíme často červené sjezdovky, občas dáme i černou, ale z toho já nemám takový požitek. Modré jezdíme také, když se chceme pokochat a nechat nohy trochu odpočinout.

Co ale nejvíce doporučuji? Polévky. Nedávejte si v rakousku weissbier ani bombardino, ale dejte si Radlera a hrachovou polévku, do které dostanete i dva párky. Skvělý oběd, který zasytí.











a ještě nějaké fotky z příjezdu :) první co bylo je pochopitelně zásoba grogu na celý týden :)



cestou jsme se zastavili v Ingolstadt village - je to outlet centrum na styl Parndorfu. Je teda o hodně menší, ale ceny jsou levnější. Nicméně kromě zásoby prádla CK a téhle mincové peněženky pro kamarádku jsem tam já nepořídila nic. Milan si však koupil v nějakém italském obchodě nádherný vlněný zimní kabát. 



Žádné komentáře:

Okomentovat