úterý 9. ledna 2018

Svatební inspirace aneb jaký styl se mi líbí - prstýnky a šaty

V dubnu se mám vdávat a nemám ještě nic. Zařízen máme obřad, letenky, oddávajího. Já účes a make-up. Máme již rozjednány prstýnky. Ale šaty? vůbec nevím. Tady je několik návrhů, ze které si chci vybrat šaty na plážovou svatbu u moře.


Hlavní představa je elegantní champagne krajka, ale jednoduchost střihu. Jsem zvědavá, jaké mi budou nakonec navrženy s ohledy na mých 184cm a absence linie pasu :)










tyhle jednoduché jsou mými favority.


co se týče prstýnků, nejvíce se nám líbí tento styl:


 pro mne určitě ten první a pro Milana něco na styl posledního pánského, necháme klenotníka vypracovat návrh.


Co se týče půlnoček, líbí se mi jedny krátké od Chi Chi London.


Toť moje nějaké představy a uvidíme, jaká bude realita. 



1 komentář:

  1. Osobně se mi líbí svatební šaty s větším výstřihem a jak jsou šaty v bocích upnutější, ale to moc na mou postavu přesýpacích hodin nejde, takže asi půjdu do klasiky něco jako jsou šaty na posledním obrázku.

    OdpovědětVymazat