sobota 30. prosince 2017

1 den v Praze - vnitroblock a 13 komnat první republiky

Jelikož mám ještě resty z minulých měsíců, což je Jachta 2017, Madeira a výstava, jdu alespoň dát fotky z dne v Praze, což mi připadá jako docela zajímavý článek.

Mám milou kamarádku v Praze, se kterou se teď bohužel moc nestýkáme, protože je zamilovaná. Což mimochodem naprosto chápu a čekám, až se jí hormony trochu zklidní a poté zase budeme spolu podnikat různé akce a výlety :) Prostě přirozený stav vývoje vztahu mezi dvěma kamarádkami :)

Nicméně tohle byl jeden z posledních pěkných víkendů, které jsme si spolu ještě užili.

Nejprve jsme si jeli dát kávu do Vnitroblocku, to je industriání prostor v Holešovicích, který zrenovovali a udělali z něj multikulturní centrum. Najdete zde obchůdky s českým zbožím, kavárnu a aktuální výstavy alternativních umělců. Neskutečně mne toto místo nadchlo








vykempila jsem se na vintage ušákovi :)

Pak jsme se odebraly s Kájou na výstavu 13 komnat první republliky v Tančícím domě. Trochu jsem byla zklamaná, čekala jsem něco jiného, ale ve finále tam bylo materiálu dostatek. Dobové filmové a divadelní kostýmy, nábytek, popis dějin a nechyběla ani stará Tatrovka.

Nejvíce mne zaujal suterén s kostlivcem ve skříni, který symbolizuje to, že se tehdy prostě o nevěrách, podvodech a podobných věcech nikdy na veřejnosti nemluvilo, ale téměř každý si své "hříchy" schovával jako kostlivce ve skříni. 


Miluji vintage nábytek, proto se mi nejvíce líbil suterén výstavy





jedna fotka z výhledu Tančícího domu. Je to z restaurace a vstup je zpoplatněný, ale my jsme se nějak dostaly zadarmo. Už ani nevím jak :) a udělaly jsme si i retro foto :D



na večeři přijel můj Milan a spolu s ním jsme jeli domů. Musím říci, že se tenhle den povedl.










Žádné komentáře:

Okomentovat