neděle 19. listopadu 2017

Cestování 2017 a nějaké novinky

Moc často už nepíšu, protože na to vůbec nemám čas. Za prvé - i když můj obor je obchod a marketing, písemný projev je má slabá stránka a nedokážu svými texty zaujmout. Ale jsem silná "offline" v přímém projevu. Každý to má jinak a já tedy bohužel neumím psát poutavě a do článků vkládat ten "drive", který lidé rádi čtou :) ani nevím, zda se dá v psaní poutavého textu zdokonalovat, nebo je to takové to "komu není zhora dáno, v apatyce nekoupí".



Další důvod, proč nepíšu je to, že jsem poslední dobou neskutečně unavená a myslím, že už toho cestování mám opravdu hodně. Kde jsem skončila svými články? Vyhlídka máj? Jachta?





Tak sledujte ten výčet, co bylo poté:

jachta - prázdniny na lodi v srpnu v Chorvatsku, rozlučka se svobodou mé nejlepší kamarádky na Moravě v Mikulově, odlet druhý den domů do Oděssy, přílet a za dva dny na kola do Alp. Září - víkend v jižních Čechách s maminkou, víkend ve Varech na detox hotelu ( o tom chci moc ráda napsat), dovolená s kamarádkou na Madeiře (o té chci napsat ještě více!!),


Nyní jsem přijela z víkendu na Moravě ze Svatokateřinských slavností v Mutěnicích (o tom musím prostě také napsat, je to pecka) - obtěžkaná 20 lahvemi vína, nákupem z Parndorfu (letos nic moc, všechno bylo drahé a na další workery od Timberlandu mi bylo řečeno, že nejsem přeci kopáč od lopaty - tak jsem je nechala pro jinou slečnu :D) se ted léčím doma, protože jsem velmi nastydlá a mám zánět močových cest. Takže budu mít možná i nějakou tu chvilku na sepsání článků a fotek.

Oděssa - spíš foto, protože co bych vám ještě psala, jezdím každý rok. Jachta bude spíš také fotočlánek, ale rozepíšu se o wellness detox hotelu v Karlových Varech, Madeiře a Svatokateřinských slavnostech v Mutěnicích.



Takže spíš tenhle svůj blog považuji za svojí seberealizaci a pokud někoho budou zajímat fotky z cest nebo nějaké tipy, budu ráda, když mrknete :)


Žádné komentáře:

Okomentovat