pondělí 20. listopadu 2017

Oděssa aneb na otočku doma

V srpnu jsem toho stihla opět dostatečně. Pořádně oslavit svatbu mé nejlepší kamarádky, odjet na týden na jachtařskou dovolenou, pak odletět domů a ještě stihnout Alpy na kole.

Oděssu - moje město, kde jsem se narodila už znáte z minulého roku, ale zde ještě přinesu nějaké fotky z návštěvy domova.

outfit na návštěvu města (fotka z Plzně)



city shopping hall



podloubí


moje čtvrť - Aracadia s pláži a nočním životem.






osvěžení v baru



památník nezvěstným vojákům v centrálním parku


beachlife





perfektní plážový resort Ibiza s několika bary, diskotékami, bazény, lounge a karaoke stage, kde celý den hraje DJ moje oblíbené house a trace sety. Co více si na odpočinek přát?




bohužel jsem zrovna byla v hubnoucím režimu, takže jogging patřil k mým denním aktivitám












Žádné komentáře:

Okomentovat