pondělí 22. srpna 2016

Já a moje motorka vol 2.


Někdo v létě jezdí s klimatizací na plné pecky, aby se pak léčil s angínou, jiní si zase nechávají vytetovávat otisky kožených sedaček na zadek, když vstávají zpocení z auta, někdo si rád dělá z kokpitu saunu. Mne nebaví ani jedno a rozhodla jsem se zařadit mezi dobrovolné dárce orgánů a do města si pořídila skútra s vyšším obsahem.




Loni jsem si udělala řidičák na motorku. Abych neriskovala své orgány úplně stoprocentně, na začátek jsem si pořídila silnějšího skútra s tím, že se na něm vyjezdím a až poté si pořídím motorku. Do města jak dělaný.


Nicméně jsem bohužel nečekala, že někteří chlapi jsou prostě ukázka přebujelého ega a budou mi znepříjemňovat jízdu na každé křižovatce. Když jsou totiž zácpy, pochopitelně se skútrem jezdím mezi auty, abych se dostala dopředu a vyrazila ihned s oranžovou jako první. Nikoho neohrožuji, nikomu nepřekážím, akorát nechci zkrátka stát za dvaceti auty a čichat jejich výpary. Tak se jednoduše zařazuji před ně.


Na téhle fotce vypadám sice strašně spokojeně, nicméně už jsem několikrát málem kvůli takovému pitomci, který nemohl snést, že ho objede skútřík a snaží se mne vytlačovat ze silnice, málem nabourala.

Do prdele lidi, skútry vás na křižovatce nepředjíždí kvůli tomu, že zrovna VÁŠ MAČO CHLAPY CHTĚJÍ TRUMFNOUT A NAZNAČIT VÁM, ŽE JSTE SLABOŠI A KOKOTI a ukázat vám "já mám skutra kdo je víc". Ale nechceme dýchat vaše výpary, které si vy v autech v pohodě přefilturete. A když už se na červené zařadíme před vás? No bože, to vás to opravdu tak strašně naštve, že se k vám zařadil skútr, že mu budete znepříjemňovat rozjezd a tlačit ho pak ze silnice?


Achjo. Čechy mám ráda, ale chlapi by si někdy raději měli jít zaboxovat nebo říci nějaké ženě, že jí to sluší, než si své frustrace vylévat takovým způsobem, kdy ohrožují něčí život jenom kvůli tomu, že se zařadil před vás.


No nic, to jsem si zkrátka chtěla jen tak povzdechnout. Abych nebyla celou dobu pesimistická, zařadím do fotek takový malý pokus o sexy fotku. No co si budeme povídat, moc mi to focení nejde :D Nedokážu se tvářit jako "sexy bitch" :D



Žádné komentáře:

Okomentovat