pátek 5. srpna 2016

Festival Hrady a hejty na české kapely + současný trend záhonu na palici

Mám ráda fesťáky, respektive jsem je měla ráda, dokud se z nich nestala předváděčka
pro youtubery a pseudoyoutubery, instagramery a bůhví jakou ještě verbež, ktera nam ucpava toiky.


(Vsechny fotografie jsou vlozeny z volne dostupnych zdroju vyhledavace google.com bez autorskych prav)
Loni to bylo ještě v pořádku, kapely byly zajímavé a lidé se chovali celkem normálně - tzn. kalili na dekách, na toiky chodili akorát na wc a běžně chlastali a dělali bordel. Což má být, od toho jsou fesťáky mimo jiné také, že.

Nicméně letos jsem zvolila jeden jediný festival, a to je Mácháč, protože poslouchám taneční muziku. Na nic jiného mne nikdo nedostane, protože:


  • na toikách se šrocují bárbíny s věnci na hlavě, cropp topy, džínovými šortkami nad pas (ano, letošní uniforma) a tváří se jako že jsou strašně fancy a fashion. Nicméně ony na těch toykách nejsou proto, aby čůraly, ale aby jí ucpaly na půl hodiny (přemazaly si svůj speciální fesťákový make-up, zkontrolovaly v klidu stav svého youtube účtu a ještě si udělaly selfí v toice. Po půl hodině taková basic bitch vyleze a my ostatní v té frontě se můžeme ukroutit, protože se nám chce strašně čůrat. A za půl hodiny je tam zase, protože jí holt v tom horku u podia pokropily vodou.
  • téměř na každém fesťáku tyhle květinové krávy chodí se selfie tyčí a natáčí všechno okolo. Pardon, ale já nechci být v pozadí na videu nějaké dyliny, co streamuje každý prd. Mám pandí oči, volné tričko, conversky a v ruce pivko (dříve i cígo) a nehodlám, aby mne někdo takto natáčel.
  • tyhle krávy a dyliňáci ucpávají většinou místa pod podiem jenom proto, aby mohli natočit kapely, "které zrovna letí"- tzn. ochají pod tóny Jelena a Slzy. Vůbec jim ta muzika nic neříká, nemají zájem pařit, ale hlavně natáčí na video něco, o čem si myslí, že s tím sklidí úspěch. Tím pádem jsem se vůbec nedostala přes tuhle barieru basic bitchis a basic madrfakrs, když jsem si chtěla pořádně zapařit zrovna na kapelu, ktera mne zajima.
  • naštěstí největší nával je vždy u skupin jako je Jelen, Slza, Mandrage a podobných uměle vyhnaných sraček, které naprosto nikdo neposlouchá, ale protože jsou na ně reklamy, tak je to cool a děcka se můžou podělat, aby natočily nebo nafotily něco, co pak dají na sociální sítě a přinese jim to lajky.
  • na Sázava festu někdo čůral na stany a nějaký páreček se do noci hádal tak, že chlap tu borku popadl a nejspíš jí pak zamknul v autě a ona celou noc řvala a bouchala do skla :D:D

Povinný outfit na fesťák pro basic bitches bez vlastních nápadů:

záhon na palici

 Picture

šortky do půl pasu

Festival Outfits Tumblr Keyword Images

Cropp topy (aneb krátká trička), Chiaro sorry, nicméně ty si to alespoň
 od našich slovanských postav můžeš dovolit :D



kabelka s třásněmi  - čím více třásní, tím víc happy a free jsi
(jak se jim asi může pařit, když jim ty chapadla lítají okolo obličeje)



Lennonky nebo pseudolennonky - čím více cool kulaté brýle máš, tím víc jsi opět cool



zlaté tetování. Tohle je dle mého nevkus prvního kalibru



overal. Sám o sobě neškodný, zajímavý....ale?
Aha, už mi to došlo, pochopila jsem, proč ty kočenky tráví půl hodiny v toice :D:D




a tady je celá festival bičí výbava:





Když jsem hledala volně přístupné fotky na googlu, zjistila jsem, že mediální masáž je mocná. Většinou když zadám inspiraci na fesťák, vyběhnou mi tyhle basic bitší kousky. Ani se nedivím, když jsou lidé jak přes kopírák, když slepě sledují módní trendy a nemají vlastní názor.


Nicméně nejsem odborník na módu, ani mne tolik nebaví, ale bavím se tím, jak jsou lidé ovce. Nebojuji proti všem těm hadrům, co jsem popsala výše, ale vadí mi "uniformy" v podobě módních diktátů.


Toť vše. Kdo je v pohodě, nemusí to dávat najevo tím, že si vezme zařezávací kraťasy do pasu, croptop na svojí pneumatiku, zasadí si záhon na hlavě a dělá, že je supercool. V pohodě je ten, kdo si zapaří, dá si klobásu, nedělá problémy a fesťák nezažije pouze pomocí svého mibilu.

Takže lidi, dejte si za mne pár pivek, když víte, o čem mluvím :)




(loňské Hrady - Švihov. Tady to bylo ještě v pořádku, dokud nezasáhla Coachella a lidé se neproměnili v hippíky)


Žádné komentáře:

Okomentovat