neděle 25. září 2016

Outfit: End of summer

Jelikož jsem se dnes vrátila z jachty z Chorvatska a nějak nemohu usnout, šla jsem na střechu vyfotit moji oblíbenou kombinaci pro letní večery.

Na módu si moc nepotrpím, nemusím mít nejnovější trendy, ale ráda se oblékám pohodlně a elegantně. Muž mne nerad fotí a já sama se fotím nerada, nicméně dneska mne nuda lehce dohnala to zkusit. Je to focené mým stařičkým nikonem D3100 samospouští, takže výrazy jako mé poznávací znamení jsou opravdu znát - když se soustředím, vypadám u toho jako fůrie.

Pokud vás budou outfity zajímat, ráda je budu fotit. Ale musíte mi to dát vědět :)








brýle RAY BAN, mikina HM, sukně Stradivarius, boty Next, psaníčko Louis Vuitton pochette monogram


Dejte mi prosím vědět do komentů, jak se vám outfit a foto líbí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat