pátek 2. září 2016

Rusové versus Češi aneb kdo se jak chová k ženám a koho si vzít?:)

Vím, že tohle bude celkem kontroverzní článek a jsem s tím smířená. Nicméně poté, co jsem se vrátila z Oděssy, jsem tohle opravdu musela napsat. Moc jsem si toho dříve nevšímala, protože moji muži mi vždy dávali najevo, že jsem pro ně přitažlivá a důležitá, skládali mi komplimenty, ale zkrátka teprve teď jsem si začala všímat, jaké rozdíly jsou mezi muži v Česku a mezi muži sovětských států.

V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ Z TOHOTO ČLÁNKU NEMÁ VYJÍT ŽÁDNÁ STRANA JAKO HORŠÍ A LEPŠÍ, TO NENÍ OPRAVDU CÍLEM, jen bych chtěla porovnat rozdíly a trochu podpořit naše skvělé a hodné české chlapy se trochu více všímat žen :).






Všichni jistě víme, že se rusky rády parádí, rády oblékají a utrácejí peníze za to, aby byly krásné. Západní Evropa a Amerika tohle moc pochopit nemůže, zkrátka jsou ruské holky brány jako jednodušší slépky a pořádají se na ně hony na seznamkách, protože si každý myslí, že když se holka fintí, bude tedy "nekomplikovaná a snadno manipulovatelná". A ono ne, viďte. Někdo už mohl zjistit, že většina rusek z instagramu nebo z moskevského metra mají vysoké školy, vyhledávají lepší společnost, nemluví sprostě, nemají rádi hulvátské a buranské chlapy a jejich inteligence je vše většinou případů opravdu nad úrovní.

Chcete vědět proč to tak je? Proč české holky se minimálně malují, nosí uniformní módu, nenosí podpatky a nechtějí vyčnívat z davu? Ale rusky se hrdě nosí, odpálkují každého, kdo se na ně blbě podívají a udržují si image nedostupných princezen?

Klíč je nejspíš dle mého názoru skrytý v mužích. Muži a jejich komplimenty jsou právě ten hnací motor, který sebevědomí ruských holek pohání k výškám.

České holky, přemýšlejte - kolikrát vás zastaví muž na ulici, aby vám jenom řekl kompliment a šel dál? Bez nároků na vás jako na osobu? Kolikrát vás cizí muž pustí sednout v tramvaji, i když je vám do 30 nebo 40 let? Jen tak? Holky, kolikrát slyšíte od mužů nezištně to, že vám to sluší, že vaše maminka musí být nejkrásnější žena, že vy nemusíte nikdy pracovat a podobné komplimenty, ANIŽ BY VÁS CHTĚL DOSTAT DO POSTELE nebo pozvat na rande? Nebo aniž by byl opilý? Nebo sprostý, oplzlý?

Dobře, mockrát to nebylo, že? A teď si vezměte, že vás budou muži obdivně oslovovat, aniž by něco chtěli. V supermarketu vám muž podrží tašku a usměje se na vás, poví vám že vypadáte krásně a jde si po svém. V tramvaji vás mladý muž pustí sednout a večer vám muž před vchodem do klubu řekne, že vaše maminka musí být nejkrásnější hvězda, když má tak nádhernou dceru, i když je už na odchodu a po komplimentu prostě normálně pokračuje, aniž by vás hodinu lámal o telefonní číslo? A ještě vás nazval děvkou pokud mu ho nedáte? Nebo vás titulují "klisnou, kun**kou, a dalšími oplzlými řečmi a myslí si, jak vám nesložil kompliment?

Holky, přiznejme si, nemotivovalo by vás po tom všem se o sebe více starat, lépe se oblékat a vybírat si muže, kteří se o vás budou snažit? Nedávat se chlapům zadarmo nebo jim nedejbože nadbíhat, jak to tu bohužel velmi často děláme? Určitě by nám bylo lépe. Místo tenisek budeme vybírat ženštější obuv, v obchodě koukat na sebe s lepším pocitem a bude se nám o sebe pečovat samo jedna báseň. Opravdu přísahám, je to tak.

Myslím si o sobě, že jsem přitažlivá a zajímavá žena.Nicméně málokdy se mi stane, že by mi někdo tady složil obyčejný kompliment bez toho, aniž by na mne lámal číslo nebo nedej bože se na mne nalepil a ukecával mne. Nebo normální, morálně příjemný kompliment bez žádných vedlejších úmyslů. Bohužel tady od většiny chlapů poslouchám komplimentu typu "ty vole to je kunda", tyjo ta by šla, ten by jí tam slušel atd... což je opravdu šílený. Někteří chlapi se rozjedou teprve když mají v sobě nějaký alkohol, ale to je mi pak nepříjemné, protože z nich táhne.  Přitom je to hrozná škoda, proč chlapi nemají tolik sebevědomí, aby dívce složily třeba jen malý kompliment, aniž by za to něco čekali?

CHLAPI, VŽDYŤ I NA PŘECHODU PRO CHODCE POUŠTÍTE ŽENY, DĚTI, MUŽE, DŮCHODCE A JE VÁM PŘECE PŘÍJEMNÉ, KDYŽ SE NA VÁS CHODEC USMĚJE A PODĚKUJE VÁM :) To je krásný pocit, že? A teď si představte, že složíte kompliment cizí ženě, která vám za to poděkuje, bude se cítit skvěle a i vy se budete cítit skvěle, protože jste někoho potěšili.

Ruští muži tohle tajemství znají. V Oděsse si vždycky po třech dnech už připadám jako královna krásy a o to více mne to motivuje se o sebe více starat a vidím, že moje sebevědomí jde také nahoru. A to díky mužům a jejich inteligentním komplimentům, které jsou na úrovni a moc příjemné. A vůbec nemluvím o to, co se spouští, když jdeme někam společně s mojí maminkou.

A to mi hrozně mrzí za všechny holky tady u nás v ČR. Tak si tady nějak žijeme, radši se nemalujeme a nejsme výrazné, protože poslouchat oplzlosti se nám nechce. Nebo se nám nechce pořád někoho od sebe odkopávat, protože prostě chlapi tady buď jen koukají, nebo když už mají s námi kontakt, většinou je to pro nás naopak ke škodě než k úžitku našeho sebevědomí, protože buď nás na něco lámou, nebo jsou opilí. Sebevědomí našich mužů bohužel není valné, což je škoda. Většinou to buď přeženou a jsou vlezlí, nebo nedělají nic a jen koukají, mnohdy také nevhodně.



Ale abych nepsala jenom klady, ruského chlapa bych doma mít nemohla. Zdejší naši čeští chlapi jsou sice takoví ne moc průbojní a spíš klidní a nehrnou se do boje o ženu, ale to právě ženám hraje do karet. Češky mohou bez problémů dělat kariéru, mohou se zajímat o co chtějí a mohou se vzdělávat a realizovat se. Ruský chlap většinou po ženě chce právě to, aby vařila, starala se, uklízela a byla domácí. Aby chlapovi moc nezasahovala do kariéry. A ruskám to vyhovuje. Studují si pro sebe, dokud si nenajdou muže, vzdělávají se a školí. Ale většinou je to právě díky tomu, aby si našli lepší partii. Po manželství se většina rusek vrhne na domácnost a na své vzdělání a seberealizaci zapomene. A my z čech se můžeme realizovat díky našim  klidnějším mužům celý žívot a nosit domů i větší peníze, aniž bychom poslouchaly, že jsme kariéristky atd.

Takže dámy, jezděte s kamarádkami do ruských zemí na zvedání sebevědomí, ale berte si českého chlapa a kamarády naučte skládat ženám komplimenty. Toť můj názor :)


Žádné komentáře:

Okomentovat