pondělí 5. září 2016

Cadillac Eldorado - neobvyklý domácí mazlíček

Ráda bych v "naší rodině "přivítala nového čtyřkolého člena - nádherného veterána Cadillac Eldorado. Rovnou říkám, že se bude jednat spíš o fotočlánek, protože se ve veteránech vůbec nevyznám.




Tchán si totiž hrozně moc přál veterána, který bude mít duši. Vybírali jsme mezi Dodgei a dalšími značkami, dokonce se byl podívat osobně asi na tři. Nicméně jednou jsem mu volala, protože jsme něco potřebovali v práci udělat a oznámil mi, že je na cestě se opět na nějakého podívat. To jsem však nečekala, že si ho přiveze.

Takže máme všichni o zábavu postaráno. Ještě potřebuje trochu kosmetických úprav, aby mohl jezdit.

Jestli chcete někdo bližší specifika toho auta, pište mi na email, ráda to pro vás zjistím :)







Jedna moc povedená fotka tchánovic psa




Ano, to vzadu je rozebrané jedno z mých kol :D už těch retro kol z bazarů mám asi pět :D




1 komentář:

  1. Moc pěkné auto, hlavně, ať dělá radost. Přítel se taky pustil do renovace veterána, tak jsem zvědavá co z toho bude a kdy mě v tom konečně sveze :)

    OdpovědětVymazat