středa 21. září 2016

Jsem "módní ikona" Nova.cz :D

Na nova.cz jsem objevila asi 5 - x let starý článek, kdy mne na Václaváku odchytl nějaký štáb s tím, že si vyfotí můj outfit a chvíli mne zpovídal. Šla jsem tedy z práce, dělala jsem při škole v Rytířské v kavárně Au Gourmand. Pozn. já jsem ta vpravo, asi to mělo znamenat OUT a IN :)





Popis z článku:

Levné, ale efektní a sexy

Tahle slečna je důkazem toho, že i když nemá postavu modelky, může vypadat velmi sexy. Prozradila, že celý její model je složen z kousků oblečení za pár korun z výprodejů. Když má někdo cit pro módu, tak prostě ušetří.

K bílé džínové minisukni oblékla tílko s krajkou v dekoltu, která působí opravdu žensky. Outfit pak dotáhla šedou tunikou se stříbrným potiskem a šněrováním pod prsy. Velice elegantně působí odhalené ramínko a obří plastové brýle
módní policie - stříbrná 5
1 / 5
A co víc - tahle mladá dáma nezapomněla na několik detailů. Jednak nazula červené puntíkované balerínky, kterými výborně osvěžila celý model a navíc si nalakovala nehty na nohou tmavým stříbrným lakem a nazdobila stříbrnými prvky. Ve světlém provedení zopakovala to samé na nehtech na rukou.

V ruce se stříbrnými nehty držela navíc stříbrný iPod, ale to už je opravdu detail. Kabelka se také podařila. Bílá ladí se sukní a stříbrné přezky se vším ostatním. Inspirujte se.


Odkaz: http://doma.nova.cz/clanek/krasaamoda/modni-policie-v-jarnich-ulicich-je-k-videni-ledacos.html

Chtěla jsem se trochu pochlubit, že to se mnou není zas tak úplně špatné :)

Žádné komentáře:

Okomentovat