sobota 24. února 2018

Manolo Blahnik na Kampe - 2017

Proč jsem na tenhle post zapomněla? Protože jsem ho měla na blogu omylem schovaný pod cestopisy z Madeiry, které jsem ještě pochopitelně z časového hlediska nepublikovala. Nicméně teď, když mám zlomenou nohu, se k tomu dostanu.

Nicméně ještě jsem sem nedávala svojí návštěvu z výstavy bot Manolo Blahnik - art of shoes. 

Popravdě řečeno, samotná výstava mne nelákala natolik, abych se kvůli ní vypravila do Prahy. Nicméně jsem toho využila a vsunula jsem si návštěvu kampy do dalších aktivit, které jsem v Praze měla. Líbilo se mi to, bylo to zajímavé, ale myslím si, že více takové výstavy ocení skutečné shoesmaniačky :) 

Některé boty jsou pro mne WTF, něco se mi moc líbilo. Koncept celé výstavy byl však moc zajímavý. Ale přiznám se - nejvíce se mi líbil ten lustr :D





































Žádné komentáře:

Okomentovat