středa 1. června 2016

New in - nákupy květen 2016


Jelikož minulý nákupní příspěvek byl nejvíce sledovaným příspěvkem u mne na blogu (což mi trochu mrzí, myslela jsem, že budou nejvíce lidi zajímat cestovatelské fotky).

Tak zde jsou fotky toho, co jsem si pořídila v květnu.

První je samoopalovací pěna St.Moriz, kterou jsem viděla na blogu u Elizabeth Lore. Zatím jsem jí nezkoušela, protože jsem se připekla s holkama na Ladronce, kde jsme se v neděli opalovaly na sluníčku v parku.


Další nezbytností na léto je tato sada. tyto extra velké lahve termální vody ve spreji Evian kupuji ve Francii. Stojí to samé, co u nás v lékárně malá vodička Avene. Aloe gel s 80% čistou aloí, které hojí pokožku po spálení nebo je vhodná i před opalováním. Ten jsem si přivezla z Thajska. Dále i kokosový olej, který mi tentokrát z Thajska přivezla moje kamarádka v minibalení, které moc oceňuji.






Co mi take dost udělalo radost, je sada kompletní vlasové péče na moje jemné a rozlétané vlasy, které nedokáže zkrotit snad nic. Tahle sada Redken frizz dismiss se přibližuje cílenému výsledku, kterého bych chtěla dosáhnout.


a co jsem potřebovala hodně? Náramky na můj fitbit flex. Dávno se mi už ty staré ošoupaly a já jsem objevila stránky, kde mají tyhle náramky za skvělé ceny. Nejsou sice originální, ale drží mi naprosto normálně. Guma jako guma.


Nový obal na telefon s aplikací mramoru. Chtěla jsem nějaký decentní do práce a tenhle stylový kryt splňuje mé požadavky.


Malou peněženku jsem sháněla všude možně. Pak jsem si objednala nějakou levnou z internetu, nicméně jsem čekala, že bude menší a hlavně užší. Je poměrně hluboká, takže je mi k ničemu. Chtěla jsem nějakou menší na akce a party, kam si budu brát menší kabelku a moje megapeněženka, která je narvaná kartami a všim možným se nevejde nikam. Budu muset hledat dál.


šátek, jehož barvy se mi moc líbily. Sice mi trochu vadí ty Cčka, ale baravená kombinace je dle mého gusta. Je neznačkový.


pak tu mám troje botičky.

Letošní jaro jsem si oblíbila značku Tom Tailor, koupila jsem od nich letní botky i mokasíny. Ty třetí espadrilky jsou ze Slevomatu.




a další věc - máme skútra a v dílně mi stojí na sestavení městské kolo, kdy se kabelka nehodí. Při poznávačkách trpím s kabelkami, které mi ničí záda. Hledala jsem nějaký elegantní batoh a bohužel v rozumné cenové relaci do 1000 kč (nevím, jak ho budu využívat, proto jsem nechtěla investovat více do věci, která mi třeba bude 3/4 roku ležet na dně skříně). Musím říci, že jsem prošla eshopy Zoot, Answear, Bershka, Zara, Mango, H&M a nikde nic. Ve městě se mi vůbec nic také nelíbilo. Až jsem si teda po měsíci ze zoufalosti koupila tento v obchodě, kam bych jinak nezašla. Je značky Jenny Lane z CCC bot.



No a pak tu mám nějaké hadry. Většinou jsou to bodycon sukně z H&M, na kterých jsem se stala závislou, protože dělají hezkou postavu a jsou cenově dostupné. Mám pruhovanou, černou a černobílou se vzorem.



Ujíždím na kloboucích v létě. Tenhle je vlněný z H&M a druhý je z Pimkie.




dlohé khaki košilové šaty jsou z New Yorkeru. Běžně do něj nechodím, ale tentokrát jsem zašla a odnesla jsem si konečně košilové šaty, které jsem všude hledala. A aby mi nebyly po zadek na výšku 184cm.



Hedvábný vintage topík Coast


Můj úlovek měsíce - zelený khaki overal. Prví overal, co mi sedí skvěle, nikde nepne a vypadá dobře.
Je take z H&M.



Květen bude za námi a já se těším na dovolenou v červnu do Chorvatska. Tentokrát to bude jachta, prozměnu. Kdo mne zná, ví, že můj muž je zapálený jachtař, takže občas si udělám dovolenou na jachtě s ním. Tentokrát se mnou pojedou dvě z mých nejlepších kamarádek, takže se strašně těším dvojnásobně.

















Žádné komentáře:

Okomentovat