neděle 29. května 2016

Jak bych chtěla jednou bydlet

Chtěla bych Vám představit styl, který mám ráda a chtěla bych si v něm jednou zařídit bydlení.

Mně osobně se nejvíce líbí industriální styl budov a bydlení v kombinaci se skandinávským designem interiérů a doplňků. Industriál je sice neosobní, hrubší, smutnější a pochmurejší, ale na druhou stranu elegantní, sofistikovaný a strohý. Když se doplní "teplejším" severským designem právě doplňků a nábytku (kožešiny, bílá barva v kombinaci se světlým dřevem), vytvoří pro mne neodolatelnou kombinaci, ve které je mi neskutečně příjemně.

Příklady toho, co se mi více líbí:

Jadalnia styl Vintage - zdjęcie od h-design.pl HOME DESIGN tylko dizajnerskie produkty i inspiracje - Jadalnia - Styl Vintage - h-design.pl HOME DESIGN tylko dizajnerskie produkty i inspiracje:








                                 Obývací pokoj ve skandinávském stylu

                                

                                zdroj: Pinterest

Mám ráda kameninové obklady stěn, hlavně obývacích, mramorové doplňky a podlahy, vestavěné skříně s drobnými zrcadlovými luxfery, industriální osvětlení, stoly tray table s minimalistickými nohami, velká francouzská okna a vzdušné prostory, tripod lampy a doplňky, Eames židle, dřevo, zlatou a bílou barvu, kožešiny, polštáře a povlečení z jersey bavlny.

Líbí se mi jednoduché bílé pohovky a zajímavé rámy obrazů, klidně i bez vnitřku a jenom rámy

Moderní a nadčasový pokoj
 zdroj: pinterest

Dokážu si představit i tuhle vzdušnou knihovnu s obývákem a kuchyňským koutem se zajímavou lampou a tray stolem.

Moderní obývací pokoj ve dřevě

zdroj: pinterest

Tyhle žárovky bych nejraději měla všude. Sice hezky vypadají, ale jsou nepraktické, protože nedávají dostatek světla.



zdroj: google.com

Dokážu si představit i tyto doplňky k bílé pohovce, kožešinám a světlému interiéru





zdroj: google.com

a trochu americký styl bydlení alá "New York city"

10377763_4128119579347_982578173_o

10381261_4128119619348_880841319_o

10388885_4128119259339_5344880_o

Zdroj: http://www.mdmh.cz/2014/cihla-vnasi-do-interieru-prvky-prirody/


Ještě přidám jednu koupelnu:




Žádné komentáře:

Okomentovat