pondělí 2. května 2016

David LaChapelle je opět v Praze v DSC Gallery v Dlouhé

Když jsem se dozvěděla, že v Praze opět vystavuje svá díla David LaChapelle, jehož oblíbená postava na focení je kontroverzní transvestita Amanda Lepore, byla jsem nadšená  a hned jsem si udělala do Prahy výlet.

Výstava má název Múzy a opět se jedná o propojení antických motivů s aktuálními absurditami konzumního života.











Galerii DSC najdete v samém srdci Prahy poblíž samotného staroměstského náměstí v ulici Dlouhá.

Pospěšte si, výstava trvá pouze do 7.května! Vstup je zdarma!

Některá díla jsem vyfotila, ale věřte, že na život je zážitek stokrát kvalitnější.

Poslední dny bojuji s problémy ohledně wifi připojení, omlouvám se, že jsem v tomto článku nedala vlastní fotky





Žádné komentáře:

Okomentovat