středa 11. května 2016

Skandinávie - Dánsko (část 1)

Včera jsem se vrátila z 5ti denní poznávačky Skandinávie.

Ještě se mi pořádně nerozložili dojmy, protože se vzpamatovávám z té namáhavé zpáteční cesty.

Jelikož jsme projeli Dánsko, Švédsko i Norsko, museli jsme zvolit autokarovou dopravu a tím pádem byla cesta neskutečně namáhavá. Odjížděli jsme v devět večer z Prahy a v Kodani jsme byli v 11 hodin dopoledne.

Trajektem jsme jeli z německého Rostocku.






Kodaň - ulice a běžný život


Kodaň mi připadala velice podobná jako Amsterdam. Lidé všude jezdí na kolech a rádi chodí ven na piknik. Oblékají se nenápadně, spíš neutrální barvy. 

Nejvíce se mi líbilo přístaviště, ze kterého jsme vyjížděli lodí na výlet po Kodaňských kanálech.


Christianborg - nyní nejluxusnější čtvrť Kodaně, dříve zde sídlily kolonie hippie. Obyvatelé si hned vedle svých bytů parkují jachty nebo bydlí rovnou na hausbotech.




Malá mořská víla a fontána






Pak jsme po výletě jeli do hotelu, který mne naprosto uchvátil. Jestli se mi někdy líbil skandinávský design, po návštěvě těchto severských zemí jsem se do něj přímo zamilovala.










a ještě na závěr přidám pár mých "uměleckých"









Žádné komentáře:

Okomentovat