středa 11. května 2016

Tradiční skokové závody v Hořovicích

Díky mé kamarádce jsem se dozvěděla o zajímavé akci, které je jako dělaná pro milovníky koní.
Nepovažuji se úplně za koňomaniaka, ale připadalo mi zajímavé se na skokové závody podívat.
Oficiální název je Květnová Hořovická tour I. 2016 a lpmaůa se 29-30.4. v jezdeckém areálu Ranch - http://www.opatrnyhorovice.cz

V Hořovicích panovala příjemná atmosféra, koně byli natěšeni na skoky, jezdcům to ve speciálním oblečení moc slušelo a já si opět procvičila manipulaci se zrcadlovkou. Jelikož neodkážu napsat nic jiného, protože se v takových závodech vůbec nevyznám, přináším alespoň příjemné fotografie.

Přemýšlím o to, že si vezmu nějaký fotografický kurz, protože zatím ovládám ani ne základy. Chtěla bych se naučit používat i složitější funkce a byla bych ráda, aby na mém blogu byly vidět pokroky co se týče fotografií.















byla jsem se podívat i ve stájích.





Mám moc ráda takové tipy výletů mimo město. Plzeň mám sice moc ráda, ale když se mi naskytne příležitost vyrazit někam do přírody, neváhám a sedám do auta.







Žádné komentáře:

Okomentovat