pátek 13. května 2016

Skandinávie - Švédsko (část 2)

Dnes to bude velmi krátký příspěvek, protože se cítím pod psa. Včera mi nějaký chytrák ukradl moje krásné retro kolo a dnes mi z kapsy vypadl můj iphone a pochopitelně mám pavouka na displeji. Opravdu mi to k náladě nepřidalo, tak se jdu alespoň vypsat s příspěvkem o Švédsku.

Nemám moc náladu na psaní, tak to spíš bude hlavně fotočlánek.

Přejeli jsme z Dánska do Švédska po mostě, který je kousek od Města Malmo. Malmo je neskutečně multikulturní město, kde žije pohromadě snad okolo dvaceti různých národností. Nic moc v něm sice zajímavého není k vidění, proto spíš přináším fotky z pobřeží, kde je vidět v dálce most, spojující Švédsko a Dánsko.








Narazili jsme na prvního otužilce, který se byl koupat.


V parku senioři cvičící Taj-či.


Naše další zastávka bylo městečko Goetenburg. Je to známé město, které je druhé největší ve Švédsku. Je známé jako univerzitní městečko s přístavem.






Interiéry Lutheránského kostela




Překvapil mne krámek s tričky :)


Další zajímavostí města je rybí trh. Slintala jsem nad lososy a plody moře.








Co mi překvapilo je množství různých krekrů, které Švédové jí k snídani místo klasického chleba. Výběr je obrovský. Můžete ochutnat například celožitný, kukuřičný, pšeničný i pohankový.





Parky jsou zde nádherné. I když je v skandinávských zemích prohibice na tvrdý alkohol, většina lidí je viděno s pivky a s vínkem.









Žádné komentáře:

Okomentovat