úterý 17. května 2016

Scandinavian design and lifestyle- fotočlánek + pár okecávek

Poslední dobou nemám moc náladu na cestování a psaní. Protože je venku pořád hnusně, ukradli mi kolo, rozflákala jsem si displej na iphonu a kudy chodím, tudy zívám, nemám moc náladu na nic jiného, než na spánek, totálně stupidní červenou knihovnu na styl 50 shades a nějaké oddechové komedie, protože intelektuálnější zábavu můj mozek nejspíš v tuto chvíli už nepojme.

Abych to moc neflákala, alespoň Vám dám fotky skandinávského designu, který jsem sice plánovala až po článku o Norsku, ale jelikož jsem nyní líná jako prase, hodím ho teď :)

Musím ty dny blbce nějak přežít, abych zase měla elán tu za nějaký čas zas vyspamovávat novými superinformativními články se 1000% přidanou hodnotou (pochopitelně myslím Hauly apod :D).

Jedno je nové - konečně jsem se přihlásila na základní fotokurz od společnosti Nikom a určitě si budu znalosti prohlubovat, takže časem budou fotky lepší a lepší. Doufám, že když se podíváte teď na můj blog, nezavrhnete ho a neodejdete zhnuseně o blog dál, protože slibuji zlepšení a hlavně se budu snažit pro to opravdu něco dělat.

A také se snažím opět přestat kouřit, takže si dokážete představit, jaká jsem v těchto dnech příjemná společnice. Vyhýbám se všemu, na co můžu blbě koukat a ječet, hlavně lidem a nákupním centrům. Protože než já je aktuálně možná příjemnější společník vibrátor z kaktusu :D

Děkuji Vám za přízeň a na denní příval pozitivních komentářů, mám vás moc ráda a hrozně mně motivujete a posouváte :D:D

Ok, tak zase zpět na zem:  Zde jsou fotografie všeho, co mne ve Skandinávii zaujalo.

 interiéry








Lifestyle fotky



Tohle kolo potřebuji. Jen doufám, že se u mne ohřeje déle než jeden den!


všimla jsem si, že lidé milují pikniky a většinu času tráví venku.





Budovy 









krásný design automobilu Tesla


Lustr v luteránském kostele


Všude mají houpačky, kde jako sedátko využívají staré pneumatiky.




móda - oblékají se spíš do volnějšího oblečení neutrálních barev. 






(ač jsem se snažila, z lyfestylových fotek mám jen minimum, protože ve většině případů se jednalo o turisty)




Žádné komentáře:

Okomentovat