čtvrtek 5. května 2016

New in - nákupy duben 2016

přináším fotočlánek o věcech, které mi za poslední dobu udělaly velkou radost.
Jedná se o většinou spontánní, nepromyšlené nákupy a ty představují právě tu největší slast.

Pro někoho zbytečný post, někdo se rád dívá na pořízené věci a inspiruje se. Nevím, zda je takový článek vyhledávaný nebo žádaný, přeci jen s blogem začínám, mám ho ani ne měsíc, tak uvidíme :)

První je neonový kabátek Marks and Spencer. Uloven v outletu, nemůžu se ho nabažit :) s černým rolákem a skinny džíny vypadá naprosto skvěle. Kabelka je z anglického eshopu, nevzpomínám si už na značku, ale je to typ "jelly" a nějakou takovou výraznější jsem chtěla na festivaly. Můj oblíbený "chanelovský" tvar :)





Tenhle kapucový zavinovací kabát v barvě Camel je z answear, značka Madona. Není to zrovna kvalitní záležitost, nicméně nosím ho ráda, protože je mi krásně dlouhý a není moc teplý, akorát vhodný na jaro.

Tyhle boty z Manga jsem si dlouho přála, pak jsem na ně narazila. Mám doma černý kabát alá župan a ráda ho nosím, nicméně jsem chtěla oživit look něčím, co je výrazné, ale přitom decentní. Kotníkové kozačky se zlatým podpatkem k celočernému outfitu mi připadají skvělé.


Co se týče bot, je to jak je vidět trochu moje úchylka. 
Nejnovětším přírůstkem jsou Nike air max 90 s bílou hadí aplikací. Jsou neskutečně pohodlné a vezmu si je s sebou ve čtvrtek do Norka a Dánska, kam jedu na poznávací zájezd.



Dále tu mám něco z kosmetiky. Parfém na léto mám Aqua di Gioia od Armaniho. Sice vyšla ještě další novinka, ale tenhle mi voní nejvíce. Připomíná mi moře a slaný vzduch.


Paletku Naked 2 od Urban decay  jsem si jako brunetka vždycky přála. Bohužel musím říci, že jsem si za tu cenu představovala větší zázrak (stojí 1400 v Sephoře) a aby mi stíny vůbec drželi, musela jsem dokoupit jejich bázi, protože moje báze mi jejich texturu nebrala. Šikovný obchodní tah, ale nic pro mne. Naopak chválím highlighter Helena Rubinstein (1200 v Sephoře) a rtěnku Loreal za 149 ve slevě. Skvělý je i bronzer Too faced!




Pořád jsem váhala, zda mám opustit svojí klasickou micerální vodu od Biodermy a pustit se na výzkum něčeho nového. Protože mám moc ráda značku Nobilis s lipovou řadou, pustila jsem se do průzkumu této levandulové vody, která hezky odličuje a hydratuje. Je přírodní.





Sice tvrdému alkoholu moc neholduji, ale když muž přitáhl domů tyhle krasavce, musela jsem jim najít čestné místo :)



 Mám nové brýle. Konečně vidím, takže nemusím mžourat na dálku a naštěstí mi ušetří i několik dalších slušných trapasů. Jsou Ray ban, nechali jsme si je s mužem udělat, protože měli akci 1+1 zdarma. 




Již před půl rokem jsem si pořídila první vosk Yankee candle. Dva roky jsem statečně odolávala komerci a řekla jsem si, že takhle drahé svíčky nemám zapotřebí a že se spokojím se svíčkami z Ikey. Pak jsme přijeli z dovolené v Thajsku a já byla tak nadšená, že jsem zkusila vosky, které údajně měly připomínat dálky a tropickou atmosféru. A propadla jsem jim, protože nic mi ještě nedokázalo domov tak krásně provonět, jako Yankee candle. Protože si chci uchovat nejvíce vzpomínek na exotiku, udělala jsem si na stolku koutek se svíčkou s vůní kokosu, který mi vždy připomíná ty nádherné časy, kdy jsem se s nejlepší kamarádkou a přítelem válela na pláži a cestovala s krosnou.


Další věc, která stojí možná za zmínku, je nová zeď v mé ložnici. Jednoho dne jsem se naštvala a koupila si samolepící tapety a našla nějaké rámy. Pak z toho vzniklo toto. Na to, že jsem to dělala komplet sama, to ještě dopadlo dobře :) Mne se to moc líbí.


Pochopitelně nemohu vynechat květiny. Moje oblíbené květiny jsou narcisky, ale tulipány mi potěší duši a pohled.




Vidíte, jak tak koukám na své fotky, je nezbytné se naučit zaměřovat ostření. Bez toho to prostě nepůjde. Doufám, že příští fotografie už budou opět o něco lepší.



Žádné komentáře:

Okomentovat