pátek 29. dubna 2016

Portugalské Faro aneb jak 40ti lidem uletělo letadlo

Zdravím a přináším jeden článek o dovolené v Portugalsku.

Jelikož máme akční kamarády, letěli jsme ve 40ti lidech do Portugalska.
Letadlo startovalo z Lipska, proto jsme hledali optimální variantu, jak dopravit celou naší grupu do Leipzigu. Zvolili jsme autobus.

I přesto, že autobusová dopravní společnost dostala přesné pokyny, kdy nám letí letadlo, v kolik tam máme být, nejspíš to řidiče vůbec nezajímalo a ze Zličína do Leipzigu to borec objížděl přes centrum Prahy a dokonce i po Václavském náměstí.

Hodinu před odletem, kdy jsme ještě nebyli ani za hranicemi, jsme začínali mít paniku. Volala jsem na letiště, do Ryanairu s prosbou počkání, protože přeci je nás 40. Nic jsem nezařídila, protože jak jsem čekala, každý let má přiděleny své odletové sloty, které přísně musí dodržovat.

Přiběhli jsme za přepážku check-inu 5 minut po zavření gatu a co si myslíte. Nikdo nás tam už nepustil.

Tím pádem 40 lidí zůstalo viset v Leipzigu a vymýšlelo se, co bude dál. Ponakupovali jsme si letenky tedy hned na druhý den a řidič, který to vše zavinil, nás odvezl do Frankfurtu, ze kterého nám následující den letělo letadlo.

Podruhé v životě jsem spala na letišti. Poprvé se mi to poštěstilo na JFK v New Yorku :)

Takže jsme dorazily do letoviska v přístavu Faro od den později a upřímně - velmi jsme využili all inclusive servisu na pití, proto si stěží pamatujeme první dva dny.

Naše alkopartička nelenila a musím říci, že už nás v tomhle letovisku chtít nebudou.

Alkohol většinou naši chlapi využívali ostošest, pařilo se od rána do večera a s mužem máme z dovolené střípky vzpomínek a pár fotek :)

Portugalsko je nádherné, byli jsme na pobřeží provincie Algarve a určitě se tam vrátíme.

Levné letenky do Fara naleznete na stránkách Ryanair. Nicméně musíte počítat z odletem z Německa. My letěli za 29 euro tam a zpět (kdyby nám to pochopitelně neulétlo a nemuseli jsme kupovat nové letenky za 100 euro)

Co se týče průserů, kamarád skákal opilý do bazénu šipku a rozsekl si hlavu (ať je rád, že to dopadlo jenom takhle), další kamarád si spletl pokoj, opilý se dobýval na cizí apartmán a ti na něj pak zavolali policii a další příhody, které bych raději nevypisovala. Pojďte se raději mrknout na fotky :D

sépie

Na Prahu Vávro, na Prahu

a jedna pro propařeném večeru, bez makeupu a s kocovinou. Co se dá dělat :D