středa 20. dubna 2016

Czechiatip - prodloužený víkend v Karlových Varech a hotel Kučera

Potřebovala jsem si odpočinout. Padla na mne únava a chtěla jsem v pátek "vypadnout" mimo město do jiného prostředí a ideálně sama. Nebylo pro mne nic snazšího, než sáhnout po slevových portálech, zadat datum, na kdy chci pobyt a vybrat z dostupných možností.

Zaujal mne hotel garni Kučera v centru Karlových varů přímo kousek od kolonády. Řekla jsem si, že pobyt zkusím.

































Balíček obsahoval:
  • ubytování ve dvoulůžkovém pokoji
  • léhev vína na pokoj
  • zábal a masáž pro dva
  • snídaně formou švédských stolů
  • večeře v nedaleké restauraci

Musím říci, že jsem jako asi každý jiný byla kolikrát zklamána ze slevových nabídek, nicméně tentokrát jsem byla moc spokojena. 

Ubytování bylo moc příjemné s výhledem na město, víno bylo vynikající, masáže a zábaly byly skvělé a hlavně - mohla jsem se s paní masérkou domluvit na termínu, kdy se mi přizpůsobila. Proto jsem u ní byla i na další masáži, aniž bych to měla zahrnuto v ceně. Ráda si zaplatím něco, co vím, že je příjemné.

Snídaně byly velmi dostačující. Na přání nám udělali míchaná vajíčka a nabídka švédského stolu byla bohatá. O to horší to bylo s večeří, za co však hotel nemůže. V restauraci U švejka, která ležela asi 50 metrů od hotelu byli číšníci tak arogantní, že nám zprotivili celý večer. Přítel byl jeden večer se mnou a tomu nenechali prostor vybrat ani dezert, chtěli celou objednávku najednou. To přece není profesionální, aby si člověk nadiktoval hned dezert, když po jídle pořádně neví, na který bude mít chuť. Další faux pass byla arogance při placení. Dali nám celkem velký účet a přítel si chtěl spočítat položky, ale čišník odběhl a přišel za chvíli. Přítel mu podíval bankovku a ptal se ho na něco, nicméně on nás neposlouchal a zase odběhl. 

Hotel nám to zdůvodnil tak, že o problémech ví, nicméně v jeho okolí jsou pouze dvě restaurace - jedna s arogantními číšníky ale dobrým jídlem, druhá s jídlem nic moc, ale milou obsluhou - ta však byla v mimosezóně zavřená. Tomu docela rozumím. Chtějí svým hostům nabídnout i možnost stravy, protože hotel nemá kapacity na vlastní jídelnu, ale obě restaurace, které jsou poblíž, mají problémy.

Jak by vás cokoliv mohlo naštvat, když máte přímo u východu hotelu takový pohled?


Ráno jsme vyrazili na krátkou procházku městem, narazili jsme na zajímavý úkaz, a to je vchod do obchodu s minerály. Zajímavé,že? Také si představujete to, co ostatní?:)


Po procházce jsem vyprovodil muže a jela do Varyády na Pho, které mne sice krásně zasytilo, ale bolelo mne po něm břicho. Nejlepší mají zkrátka u nás v Plzni v Galerii Slovany. Nicméně jsem se alespoň najedla, koupila si brýle a rtěnku.
Odpoledne jsem po obědě šla vysypat zásobu starých rohlíků asi 100 metrů od hotelu. Bavím se krmením kachen, je to má oblíbená činnost jak v Plzni, tak i mimo město. Tentokrát bylo hladových více.



Den jsem zakončila čtením knihy Marie Kondo - Zázračný úklid a bylo mi trochu líto, že nejsem doma, protože jsem měla chuť hned uklízet a vyhazovat staré věci.
Slyšeli jste o metodě uklízení KONMARI? Tato mladičká 19ti letá japonka s rozhodla změnit svět a povedlo se jí to. Její metoda je známá po celém světě a díky ní spousta lidí objeví sílu krásně uklizené a čisté domácnosti.


Zdroj: http://www.housebeautiful.com/lifestyle/organizing-tips/advice/a3502/marie-kondo-organizing-lessons/?zoomable


Další den jsem se pustila do nordic walkingu, protože okolo Karlových Varů jsou neskutečně krásné stezky na procházky. Prošla jsem okolo hotelu Pupp a za ním vedla první stezka na rozhlednu, takové malé místečko, které připomíná kapličku.








































Poté jsem stezkami za hotelem pokračovala k Jelenímu skoku.
Odtud je nádherný výhled na celé Karlovy vary.





Aby toho nebylo málo, dala jsem si ještě menší tůru za Pupp, kde je krásný kříž.



Celá procházka mi trvala 4 hodiny, protože jsem "šmejdila" ještě různě po okolí, zašla do pravoslavné církve a do Sephory omrknout sadu na úpravu obočí.

Domů jsem se vracela večer a byla jsem naprosto krásně zregenerovaná.

Kolik mne ten víkend stál?
500 benzín
4200 ubytování, strava a masáže (pro dva!)
80 kč rtěnka
200 Kč brýle
100 Kč Pho

Co říkáte, není to skvělé?







Žádné komentáře:

Okomentovat