pondělí 13. června 2016

Extravagantní ozdoba od plzeňské návrhářky Evy Beránkové (Berydesign)

V listopadu jsem byla pozvaná úžasnou koordinátorkou akcí Domu Hudby v Husově ulici Hankou Fialovou na vernisáž mladičké módní návrhářky Evy Beránkové (Berydesign -  www.topstylesalon.cz) , kde nám ukázala své nejnovější modely z dílny.




Akce byla vedena v duchu propojení několika rovin umění -  doprovod k akci se postarala živá muzika, všude byly fotografie modelů Evy od našeho plzeňského předního fotografa Milana Růžičky (Ivan Štefko a Zdenda Kintr prominou :D) a nechybělo moc milé občerstvení v selském stylu.
Chtěla jsem Vám ukázat, co jsem si pořídila





Vím, že to není pro všechny, ale považuji tuhle nádhernou plstěnou kytku jako výraz extravagance a svobody v názorech. Když se na to podívám, tuhle ozdobu mohou nosit opravdu lidi s vlastními názory, s vlastní cestou a ti, kteří se nebojí vyčnívat z davu. Pro ty je tato kytka určena. Nicméně já pořád lehce vystrkuji růžky a již třikrát jsem jí měla venku.




Chtěla bych, abych tuto kytku nosila častěji! Je to moje přání! Určitě se jednoho dne osmělím od konvencí a tahle ozdoba bude symbolem toho, že už jsem dospěla do stupně, do kterého se chci dostat (být úplně sama sebou, kašlat na zlé jazyky a věřit pouze své intuici, kterou se naučit na 100% rozpoznat).


A co vy? Dáváte také věcem takové vlastnosti a jsou pro Vás některé věci symbolem osobního rozvoje?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat