sobota 11. června 2016

nálož z Ameriky od "Viktorky"


Do značky Victorias secret jsem se zamilovala už v době, když jsem byla v USA na work and travel pobytu. Tehdy jsem byla schopná obchody VS na broadwayi v NYC vykoupit do posledního halíře. Po návratu do ČR se mi po tohle obchodě neskutečně stýskalo.


zdroj: google.com





Bohužel musím konstatovat, že v ČR zastoupení VS není, a pokud ano, je to tak nadsazené, že se nevyplatí nakupovat nic. Ostatně jako každé zboží ze zahraničí v ČR - hamižnost českých obchodníků a překupníků se snoubí s židovkou povahou.

Ale kde si sehnat tyto hezké věci? Pokud nejste fajnšmekří na fejky, kterých je plný aliexpress, choies a podobné shopy, nezbývá nic jiného, než se podívat na jejich oficiální webové stránky a nechat si poslat zboží do ČR. Ale i tady je jeden velký zádrhel - a to poštovné a clo, které jsou z USA opravdu dost velké. Za balík v hodnotě cca 5000 Kč zaplatíte už jenom cca 1500 Kč clo a poštovné. Je to smutné.

Jediná možnost, jak si objednat a dovézt "viktorku" byla cesta mého dobrého kamaráda za tetou do North Caroliny. Pochopitelně jsem možnosti využila a vyplenila kreditku. Zde jsou moje úlovky:

plážová taška, x kalhotek, plážová tunika, obal na plavky, plavky, obal na mobil, taštička na klíče, košilka.















plážový svetřík















Žádné komentáře:

Okomentovat