pátek 15. července 2016

Yamaha Majesty a řidičák na motorku

Loni jsem se zařekla, že už mne opravdu nebaví se v horkých letních dnech pařit v autě. Když jezdíme s mužovo autem, má neodvětrávané kožené sedačky a vždycky si musím svojí řiť opatrně odlepovat, aby mi na nich při vystupování z auta nezůstal kus kůže.

Přináším dnes takové selfish fotky, které jsem si z legrace fotila na instagram. Jiné bohužel nemám, přítel mne vůbec nefotí a sama se fotit samospouští mi připadá ještě ne moc přirozené a necítím se :)





Nadávám na ně v létě, kdy se mi na ně lepí řiť, tak i v zimě, když mám opačný problém a když si sedám do auta, cítím chlad snad i ve vaječníkách.

Tak jsem si řekla, že si udělám řidičák na motorku (na tu neomezenou, nikdy člověk neví, co ho bude v budoucnu bavit) a koupím si skútra.



Jelikož se s mužem za dob našeho vztahu solidně po večerech vyžíráme a já mám ještě k tomu 184 cm, pro nás oba nepřipadá 125 kubických cm obsah v úvahu :D.  Už jsme si to zažili v Thajsku, kdy jsme oba ten malý skutřík pod námi tlačili pomalu očima, když jsme jeli trochu do kopce....

Takže abychom nevypadali jako Pat a Mat na motorce, koupila jsem si Yamahu Majesty o obsahu 400.



Letos jsem se poprvé osmělila a vyrazila na něm sama do města. A můžu říci, že je to opravdu dobrý čistič hlavy. Žere to max 3,5 l na 100, takže si můžete po městě jezdit prakticky neomezeně.

Pořád mám ještě trochu respekt, protože ten skutr je dost velký a když na něm "couvám", bojím se, aby mi nepodjela noha a aby mne pak nezavalil, to bych asi měla na pár měsíců solidně vystaráno.



Zajímalo by mne, zda někdo také preferuje do města něco jiného než auto?



Žádné komentáře:

Okomentovat