neděle 17. července 2016

NEW IN - nový objektiv!!! konečně!

Jelikož jsem byla v červnu na fotokurzu a už zvládám základy kompozice a tvorby prostředí pro technickou stránku fotografie, chtěla jsem si upgradnout i můj stařičký základní nikon d3100. Vybrala jsem si objektiv, který jsem zmiňovala v článku Wishlist na léto a dneska jsem si pro něj šla.







Povedlo se mi sehnat docela dobrý objektiv se slušnými paramentry v Alze za dobrou cenu. Bohužel, jelikož nemám zrcadlovku s AF v těle, všechny objektivy jsou pro mne vždy dražší záležitost, pokud teda nechci ostřit manuálně, na což se ještě vůbec necítím.








Tento víkend jedu do Zlína, takže přinesu první fotky, které už budou možná konečně stát trochu za to. Těším se. Vím, že s tím mám trochu problém, proto se určitě co se týče fotografických schopností a tvorby kompozice budu zlepšovat.







Žádné komentáře:

Okomentovat