středa 6. července 2016

New in - nákupy červen 2016

začnu nejspíš balíčkem z eshopu EL Nino.
Ve skandinávii jsem si přivoněla k parfému od Nuxe, který jsem viděla na trajektu do Kodaně. Moc mi voněl, ale nebyla jsem si jistá a nechtěla jsem uskutečnit nějaký spontánní nákup. Proto jsem odložila rozhodnutí a na zpáteční cestě jsem ho již na trajektu nemohla najít.




Dále jsem si pořídila čistící vodu Elizabeth Arden, která je jemná, ale bohužel mi pálí na oči, proto zůstanu u micerální vody u Biodermy.

Z čeho jsem však neskutečně moc spokojená jsou tyhle ORIGINÁLNÍ gumičky do vlasů, které mi neničí vlasy. Jistě víte, že nosit vlasy pořád v culíku moc neprospívá. Tahle gumička je tvarovaná tak, aby vlasy, které jsou v culíku, trochu volněji procházely přes gumičku více místy, tím pádem nejsou tak zafixované jako v normální gumičce a neničí se tolik. Pro culíkaře, jako jsem já, nejlepší volba.

Kilová maska na vlasy je také potřeba, hlavně v létě, kdy mi slunce moje jemné lámavé vlasy doslova vypaluje.



Taštička na šminky Victorias secret. Hledala jsem něco, co bude jemné, ženské a hlavně se dá na jachtě pověsit na dveře od kajuty. Našla jsem a jsem naprosto spokojená. Tahle taška je prostě nádherná, kvalitní a skvěle organizovaná.






Mám radost z tílka Michael Kors, které jsem si dopřála minulý týden. Hledala jsem nějaké minimalistické, elegantní, pod které bych nemusela mít podprsenku. Našla jsem toto, které mi naprosto vyhovuje v mé oblíbené černo-zlaté kombinaci.



Plavky triangle růžové. Dlouho jsem si je přála, tak jsem si je nakonec koupila.



Nezbytnost na bělení zubů. Jediné pásky, nebo vlastně i metoda, která mi naprosto vyhovuje. Výsledky jsou opravdu úžasné. Sice to stojí 1500 Kč, ale máte rok krásně bílé zuby, a to i když pijete třeba 3x denně kávu jako já.


dále mám novou kabelku z ebay do tvaru váčku a pudrové šaty Asos. Botky jsou ze sekáče a jsou značky River Island. Chtěla bych si tuto komabinaci s jinou kabelkou vzít na kamarádčinu svatbu, která se bude konat v sobotu.





Tento měsíc jsem spíš hodně cestovala. Mám za sebou týden na jachtě, v Karlštejně a pár víkenovek mimo Plzeň.

Co si plánuji ještě pořídit? To ukážu v dalším článku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat