neděle 3. července 2016

Czechiatip - nádherný **** hotel Karlštejn pod samotným hradem

Abych tu pořád jenom nepeklila, tak přidám jeden hotel, na který jsem narazila úplně náhodou na booking.com. Musím říci, že oproti šílenému Hnačovu, kdy cena za pokoj byla skoro stejná jako u tohoto hotelu, je to opravdu nebe a dudy.

Stejně tak jako když jsem jela do Karlových varů, jsem už měla zase přepracováno a potřebovala jsem se někam uklidit, abych se zase nadechla čerstvého vzduchu a byla opět připravená čelit dalšímu náročnému pracovnímu týdnu. Moje požadavky byly:
*čisté a útulné pokoje
*ubytování u lesa
*možnost kulturního vyžití po večerech
*bazén a wellness.

Přes booking.com jsem vybrala čtyřhvězdičkový hotel Karlštejn a musím říci, že jsem měla opravdu šťastnou ruku.






Hotel Karlštejn se nachází přímo pod hradem, což vidíte z polohy bazénu, který byl opravdu neuvěřitelný.

Hotel je v chráněném památkovém území, tím pádem se nemohl moc upravovat. Vevnitř jsou staré zachovalé interiéy, ale s takovým pěkným designem, že vnitřní vybavení působí skutečně vkusně, decentně a luxusně.

Snídaně mají opravdu bohaté, miluji míchaná vajíčka, nutellu a dokonce nám mohou udělat ke snídani cappucino či presso z pressovače, což jsem snad ještě nikde neviděla. Personál byl neuvěřitelně ochotný a já jsem si připadala jako královna. Takhle skvěle jsem si opravdu ještě snad v žádném hotelu necítila. Bylo mi umožněno snad vše, co jsem potřebovala!




parkovací kapacity byly dostatečné, můj Franta se mi vešel v pohodě a ještě zbylo místo pro dalších x aut. Nahoře se nachází bazén, venkovní vířivka a pěkné zastřešené posezení.



bazén a vířivka byly naprosto špičkové a bez chybičky, včetně majestátního výhledu




Dále jsou tam služby například sauny, půjčení horských kol s vybavením. Bohužel bylo horko, tak jsem nechtěla riskovat infarkt. 

Ráda bych Vám dala odkaz na tento hotel, protože pokud pojedete zrovna sem, určitě nebudete litovat: http://www.hotel-karlstejn.cz/

Cena za dvoulůžkový pokoj na noc se snídaní: 1400 Kč

Nicméně jsem si udělala výlet na nedaleký lom Amerika, ze kterého přináším pár příjemných fotek:








Žádné komentáře:

Okomentovat